BTS spun că nu au devenit populari peste noapte + încă nu pot simți popularitatea lor


bts

BTS şi-au împărtășit gândurile despre popularitatea lor imensă pentru „My Daily.

La întrebarea dacă aceştia sunt în măsură să-şi simtă popularitatea, BTS au raspuns dând din cap că nu, iar maknae-ul, Jungkook, a spus: „Odată ce promoțiile noastre au început, cel mai mult timp din programul nostru a fost ocupat cu evoluţiile la spectacolele de muzică, așa că nu am avut ocazia să ne simţim popularitatea. Recent, fiind menţionaţi des la showrile de divertisment, a fost cool. Și ca să ne dăm seama că avem popularitate, am citit articole despre noi. „

SUGA a adăugat, „Recent, am fost foarte surprins, pentru că am fost urmăriţi la ‘Radio Star‘, iar numele nostru a apărut acolo. A fost cool și destul de incredibil. De asemenea, am fost şi la știri, așa că am știut care e poziția noastră după ce am văzut asta.”

Cu toate acestea, BTS au declarat că nu au devenit peste noapte populari, dar de fapt, a trebuit să urce încet până la poziția lor actuală. Rap Monster a explicat, „Unii spun că am reușit după revenirea cu Blood, Sweat & Tears, dar nu este de fapt așa. Doar că acum a ieşit la suprafață. Mereu ne-am îngrijorat deoarece ne mişcăm atât de lent. Așa că ne-am întrebat când vom avea un impact răsunător şi cred că am adus un rezultat apropiat de această dată „.

Spre final, SUGA a mai adăugat: „S-ar părea ca nu promovam mult pentru că nu apărem de multe ori la spectacole, decât cele muzicale. Dar atunci când  priviţi îndeaproape, am lansat mai multe albume doar că oamenii au început să ne observe abia prin „HwaYangYeonHwa”. Fanii noștri știu că am urcat puţin câte puțin ca să ajungem unde suntem „.

cr.:allkpop

Save

2 gânduri despre “BTS spun că nu au devenit populari peste noapte + încă nu pot simți popularitatea lor

Lasă un răspuns

