O fană l-a sărutat pe Yunhyeong din iKON


Imagini pentru yunhyeong ikon

Fanii iKON sunt furioşi pe un alt fan iKON şi anume din cauza faptului că aceasta l-a sărutat pe membrul Yunhyeong!

Fiind, cel mai probabil, la un fansign, idolul şi fana îşi făceau poze împreună, când aceasta l-a sărutat, brusc, pe obraz. Yunhyeong a părut şocat şi ruşinat, în acelaşi timp, însă a continuat să facă poze cu aceasta.

  • Hul…
  • Ce nepoliticos…
  • Dacă un fan de gen masculin i-ar fi făcut asta unui idol de gen feminin, ar fi fost la staţia de poliţie acum
  • Nu cred că e bine ce a făcut
  • Uh, dacă cealaltă persoană se simte ofensată, atunci poate fi considerată agresiune sexuală, nu? Am dreptate?
  • Ah…mă enervez
  • Şi totuşi zâmbeşte şi face un alt selfie…e greu să fii idol
  • E enervant, nu sunt în relaţia în care poate să-l sărute astfel
  • Nu sunt un fan, dar asta mă enervează
  • Ce naiba…
  • Îmi aminteşte de fanul ce a încercat să-l sărute pe Gongchan pe buze… E un mare „nu” să săruţi idolii
  • Probabil că a fost foarte şocat…
  • Imaginaţi-vă că o persoană necunoscută vă sărută din senin pe obraz…probabil a fost terific
  • Ah, probabil că a urât asta din toată inima, dar n-a putut nici măcar să înjureㅋㅋㅋ
  • Chiar urăsc gif-ul ăstaㅠㅠ
  • Asta e considerată agresiune sexuală

sursă: pannatic

16 gânduri despre “O fană l-a sărutat pe Yunhyeong din iKON

  1. Cand am vazut titlul am crezut ca era un sarut pe buze.Macar de ii cerea acordul daca tot voia sa il sarute pe obraz,mi se pare nepoliticos chiar daca e doar dorinta ei ca fan. 😅

    Apreciază

  2. cica „e un mare ‘nu’ sa saruti idolii” :)) ce? e doar un pupic pe obraz, ok e ciudat un pic nefiind niciun fel de relatie (adica sunt straini unul fata de celalalt) dar nu e ca si cum ei ar fi zeitati care trebuie venerate si neatinse. sunt oameni pana la urma… mie mi se pare dragut gif-ul😀

    Apreciază

  3. Sincer, cred ca pe de-o parte au dreptate coreenii. daca ar fi in regula sa saruti, chiar si numai pe obraz, idolul preferat, probabil toate fanele ar vrea sa faca acest lucru…
    Chiar si asa, hartuire sexuala cred ca e un pic cam mult spus… dar e bine ca fanii sa fie atentionati atunci cand exagereaza, din punctul meu e vedere🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

