Kwak Dong Yeon spune că el si Park Bo Gum vor să-şi găsească iubite


park-bo-gum

Se pare că Park Bo Gum şi Kwak Dong Yeon sunt în căutare de iubite!

Într-un interviu cu „E News”, Kwak Dong Yeon a vobit despre drama „Moonlight Drawn by Clouds” ce s-a încheiat recent şi despre colegii săi de platou. În timpul convorbirii, acesta a vorbit despre asemănările dintre el şi Park Bo Gum: „Cred că ne asemănăm prin faptul că suntem amândoi oneşti. Park Bo Gum e sincer într-un mod bun, însă sinceritatea mea e periculoasă. E periculos să fii prea sincer, însă nu cred că pot schimba sau nega asta acum.”

Acesta a continuat: „Amândoi vrem să mergem la întâlniri. Abia puteam să urmăresc relaţia dintre Lee Young şi Ra On, inima mea era să sară din piept. Chiar l-am întrebat pe Bo Gum prima dată când ne-am întâlnit: „Nu vrei să fii într-o relaţie?” şi acesta a răspuns: „Vreau foarte mult. Mă simt singur.” Amândoi nu am fost în vreo relaţie încă de la liceu, un alt lucru prin care ne asemănăm.”

sursă: allkpop

3 thoughts on “Kwak Dong Yeon spune că el si Park Bo Gum vor să-şi găsească iubite

  1. Hopa,chiar sunt curioasa cine va fi norocoasa lui Park Bo Gum,desi inca sper sa fie cu Hyeri dupa obsesia mea din Reply 1988😂Totusi mi-a placut atat de mult si chimia sa cu Kim Yoo Jung.

    Apreciază

Lasă un răspuns

