[Personal] 10 melodii preferate – Jay Park


Image result for jay park 2015

Următorul meu articol de genul acesta continuă cu Jay Park

Sunt curioasă dacă avem fani Jay Park şi dacă ascultaţi melodiile acestuia. Mi-a fost extrem de greu să aleg doar 10 melodii, de aceea, am ales din melodiile care au videoclip. Sper să vă placă.

10) Ain’t No Party Like an AOMG Party

9) Aquaman

8) DRIVE (Feat. GRAY)

7) I Like 2 Party

6) You Know (feat. Okasian)

5) My Last (Feat. Loco & GRAY)

4) Solo (Feat. Hoody)

3) 몸매 (MOMMAE) Feat.Ugly Duck

2) Me Like Yuh

1) Joah

14 gânduri despre “[Personal] 10 melodii preferate – Jay Park

  1. Personal,chiar daca e veche melodia imi place mult Abandoned,in rest cam orice scoate ma atrage,in special cele ca Mommae.Nu sunt la curent cu tot ce face el sau viata personala ori altceva,dar il apreciez pentru ce realizari a avut pana acum🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Jay Park intotdeauna a facut muzica buna nu am un top ascult orice poarta semnatura Jay Park sau AOMG o sa enumar si cateva mai de demult pentru ca vad ca lista contine majoritatea melodii noi….Soo Good, Nana (o melodie care a fost pe replay mult timp🙂, Metronome, Taekwondo asta a fot iarasi un hit pentru mine la fel ca si New Breed, Appetizer, Trill, Level 1000, 1Hunnit cateva mai noi o sa spun WORLWIDE si ceva si mai nou EVERYTHING YOU WANTED ..😉😎o sa enumar si cateva r&b Jay… Know Youre Name (acoustic v), Welcome, The Promise (o ador pe asta am ascultato de n ori :D) S❤X Trip si o sa termin cu SEATTLE 2 SEOUL
    Ps.In legatura cu Mommae prefer putintel mai mult cea cu Crush, Honey Cocaine si Simon D :))) ah si uitasem sa mentionez GGG haha cineva sa ma opreasca :)))

    Apreciat de 2 persoane

  3. Eu ascult din cauza ta😀 Nu ascult zilnic , imi trebuie o anumita stare ptr genul asta , dar cand ma apuca ….. In schimb nu mai sar stirile despe el , oriunde dau de ele😀
    Si number one ptr mine e Know Your Name . Si topul tau imi place dar in alta ordine 😉

    Apreciază

  4. Oo..îmi place😉 ca sa ti fac un tur al carierei lui Jay..încep cu nothing on you ..melodia asta e speciala ptr jwalkerz..ăștia „bătrâni” pricep ce vreau sa zic :)) i can’t Be without You o ador după ani si ani :)) touch the sky cu The Quiett😉 don’t let go..tr sa o asculti. !!!..trecem mai departe la turn off your phone, Go, i got your Back..star..ajungem la welcome, ride me, secret ..aruncam un ochi peste Worldwide…si într un final ma opresc la everything You wanted …asta ca sa nu ti las un comentariu prea lung pe aici..ptr ca e un subiect preferat de mine 😍😍 pot discuta ore întregi fara sa ma plictisesc 💪💪💪 :))) (mâine probabil o sa regret ca n am menționat vreo melodie..dar astea îmi tr acum prin minte :))) )

    Apreciază

    • Jwalker lectia e ptr mine ? 😄 Mie mi-ai mai tinut-o o data , baga ceva nou 😍 Sau mai bine treci si fa un articol cap -coada sa priceapa si astia mici😀 Si da si informatiile „picante” , nu le tine ascunse 😜
      PS – mie imi plac comenturile lungi ❤

      Apreciază

      • Cand am scris astia batrani..m am referit la jwalkerz cu ani vechime😀 gen prima generatie hehe asta chiar e o idee buna, un articol cap coada despre cariera lui..tr sa gasesc si timp ca sa reusesc sa l fac..ideea imi place si daca reusesc sa am ceva mai mult timp..s ar putea sa o pun in aplicare😉
        Ps. Si mie..doar ca atunci cand am lasat comentariul era aproape ora 5 dim. (Diferenta de o ora de fus orar) ..dupa o catastrofa de zi….cam pe la ora 6 am adormit..nu functiona creierul prea bine :)))) ma mir ca a avut sens ceea ce am scris :)))))

        Apreciază

    • Chiar săptămână trecută mi-a dat prin gând să mă uit peste melodiile vechi. Si aseara am mai descarcat. Ador Go, o descoperisem pe la inceputul anului, o canta la un concert, Don’T Let Go chiar aseara am ascultat-o, Turn off your phone, i can’t Be without You, si pe asta o ador, Star, Girlfriend, Nana, GGG, Secret, Welcome, Abandoned, Metronome si ajung la Wordwide: am toate melodiile iar ultimul album la fel. Mai nou am o pasiune pentru ELO❤ şi Hoody❤

      Apreciază

      • Probabil ai vazut video de la concertul ptr New Breed😀 …haha… #followthemovement baby😉 yuhuu…atunci vestea ca nu mai e mult timp pana la albumul solo al lui Hoody o sa te incante😉 Elo are o voce superba..ma bucur ca a inceput sa fie mai relaxat pe scena😀

        Apreciază

        • Asta cu lectia era o gluma 😊 cu un coment asemanator, nu mai stiu ptr cine, m-ai convins pe mine (o baba) sa ascult. Si cred ca asta este esenta acestui loc , cel putin ptr mine Treaza sau adormita , nu conteaza , noi intelegem ce spui😀 Pune mana si fa articolul , chiar daca iti ia 5 luni , noi vom fi tot aici . Si repet : vrem :”subtilitati” , nu inregistrarile oficiale !
          PS – „subtilitati” nu inseamna ce manca si cu cine doarme 😉 (nu ca n-am fi curiosi !)

          Apreciază

          • Hehe bun atunci..îmi place sa „corup” lumea când vn vorba de Jay pentru ca e un artist si în același timp o persoana ..care merita atentie😉 …o sa încerc..nu știu când.. Dar ideea clar îmi place 👍 hehe

            Apreciază

Lasă un răspuns

