[CCC] Seo Kang Jun nu sărută prea bine?


Internauţii coreeni au chestii importante de discutat şi anume cât de bine sărută Seo Kang Jun.

Se pare că cineva a luat un gif în care actorul o sărută pe Lee Tae Im şi în baza acestuia, a presupus că actorul nu sărută prea bine. Ce cred oare şi restul?

  • E un post în care spui cumva că Seo Kang Jun sărută prost?
  • Nu e dintr-o dramă?
  • Ah..îmi aminteşte de faza în care mânca pepene verde
  • Arată mai sexy când mănâncă pepene verde
  • Chiar mă aşteptam la mai mult din partea lui după ce am văzut acea scenă cu pepenele verdeㅋㅋㅋ
  • Hul..dar mie îmi place tipul ăsta de sărut gen Choo-Wap-Choo-Wap…
  • Woah..ce maxilar superb are
  • Woah…totuşi arată cool în gif-ul ăsta
  • Totuşi e ok. Nu pare greţos şi e destul de real
  • Mi se pare drăguţ…
  • Nu aşa se sărută lumea??? Nu am sărutat pe nimeni în viaţa mea…
  • E…pervers…
  • ^^Îmi place…
  • Seo Kang Junㅎㅎ îmi place…
  • Ce rău sărută..
  • Kang Joong, Kang Joon al meu, să nu îndrăzneşti să săruţi pe altcineva cu buzele alea cu excepţia pepenelui verde!
  • Să presupunem că sărută rău…totuşi, faţa aia a sa compensează asta
  • Sunt invidioasă pe Lee Tae Im…
  • Sunt de altă părere…nu contează oricum, e Seo Kang Jun
  • Nu cred astfel…nu ştiu, nu am sărutat pe nimeni
  • Cine era…? E un actor ce sărută bine, dar nu îmi amintesc numele lui…cine să fie?
      -Lee Jinwook??
      -Lee Sangwoo??
      -Gongyoo..
      -Kim Raewon..
      -Jo Jungsuk..
      -Seo Inguk?
  • Nu pot să aud sunetele de aiciㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

În caz de vă întrebaţi despre ce penene verde vorbesc😀

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

왠지 야하게 수박 먹는 서강준 | 인스티즈

sursă: pannatic

2 thoughts on “[CCC] Seo Kang Jun nu sărută prea bine?

Lasă un răspuns

