„Scarlet Heart: Ryeo” va avea o continuare?


Probabil că persoanele care au urmărit drama „Scarlet Heart: Ryeo” au simţit dezamăgirea de la finalul acesteia. Însă ce ar fi dacă finalul ar fi cu totul diferit? Sau dacă drama ar avea un al doilea sezon?

A trecut abia o săptămână de la încheierea dramei, iar IU ne-a trezit din nou emoţiile în legătură cu această producţie. Pe 7 noiembrie, aceasta a postat pe Insagram o poză de la filmările dramei care ar putea fi un alt sfârşit pentru „Scarlet Heart: Ryeo”.

În poză este personajul lui IU, Hae Soo, plângând şi mâna unei persoane ce îi oferă o batistă. De asemenea, a mai postat şi două emoticoane ce reprezintă luna şi o inimă făcând aluzie la „Scarlet Heart: Ryeo care e mai cunoscută şi sub titlul de „Moon Lovers”.

sursă: dramafever

Ce credeţi?

7 gânduri despre “„Scarlet Heart: Ryeo” va avea o continuare?

  1. Sa ma lase in pace cu amagirile,am plans la drama asta cat pentru doua la un loc si eu nu plang la toate dramele😂 A fost asa un final scandalos ca nu am putut sa cred ca ala e ultimul episod.In drama chinezeasca am auzit ca s-a vazut cu al patrulea print in zilele noastre,aici au respectat cartea.Ar fi fost ciudat sa se vada cu el si ea sa stie trecutul,dar voiam un alt final 😢mai ales dupa atatea morti.

    Apreciază

  2. A fost prima data cind am privind o dorama istorica cu atitea morti, mai ales ca au murit toate fetele 😔 ar fi bine sa fie un alt sfirsit , 😂 eu pina in ultima aclipa am tot sperat ca seva intilni cu al 4-lea print 🙄insa din pacate nu sa intimplat astfel

    Apreciază

Lasă un răspuns

