Yang Hyun Suk vorbeşte despre criticile primite şi recentul scandal


yang-hyun-suk

La o conferinţă de presă pentru „K-Pop Star” de pe SBS, Yang Hyun Suk a vorbit despre plângerile fanilor în legătură cu felul în care acesta îşi promovează artiştii şi recentul scandal în care agenţia sa a fost implicată.

Acesta a spus: „După ce am părăsit Seo Taiji and The Boys, am produs din 1997. Apoi brusc, „K-Pop Star” m-a transformat într-o personalitate faimoasă şi asta a început să mă preseze. Glumesc uneori spunând că 4 ani am fost cu Seo Taiji and The Boys şi 6 cu K-Pop Star. Sunt lucruri pe care le-am câştigat şi lucruri pe care le-am pierdut, dar mă bucur că publicul mă cunoaşte.”

„Dar plângerile fanilor YG mă înrijorează. Mai ales în legătură cu fatpul că albumele artiştilor noştri sunt lansate extrem de greu. După ce se încheie „K-Pop Star”, îmi voi lăsa în urmă titlul şi faima şi voi lucra din greu ca producător.”

De asemenea, Yang Hyun Suk a mai vorbit şi despre recenta controversă în care a fost implicat în urma scandalului cu preşedinele Coreei de Sud.

Un reporter i-a adresat o întrebare cu aluzii la scandalul recent, iar Yang Hyun Suk a spus despre aceste zvonuri: „Nimic n-o să vă facă să plecaţi în timpl emisiunii, nu?”

Acesta a răspuns cu un zâmbet: „Nimic nu va cauza plecarea în timpul emisiunii. Nu înţeleg de ce oamenii cred în astfel de zvonuri. Nu avem nicio legătură. Nu l-am văzut pe Cha Eun Taek (persoana bănuită că ar fi legătura dintre YG şi Choi Soon Shil) de mai bine de 10 ani. Nici nu merită să explic personal astfel de lucruri.”

sursă: allkpop

Un gând despre “Yang Hyun Suk vorbeşte despre criticile primite şi recentul scandal

  1. Pingback: [Random Stuff] Peste un milion de coreeni vor protesta împotriva preşedintelui | Kpop Romania

Lasă un răspuns

