Regizorul dramei ‘Star Of The Universe’ își cere scuze de la fanii trupei EXO


Imagini pentru suho exo

Kim Ji Hyun, regizorul dramei Star Of The Universe, unde Suho din EXO joacă rolul principal, și-a cerut scuze în mod oficial de la fanii EXO-L, pentru atitudinea pe care a avut-o față de ei.

Fanii trupei de la SM Entertainment au scris pe Twitter că personalul dramei ‘Star Of The Universe’ a avut un comportament nepoliticos față de ei, spunându-le că Suho nu va mânca și nu se va odihni, până când aceștia nu vor avea un comportament politicos, atunci când fanii i-au întrebat dacă Suho a mâncat sau s-a odihnit.

Pe 11 noiembrie, Kim Ji Hyun și-a cerut scuze prin intermediul contului de Instagram.

kim ji hyun pd instagram

Bună, aici este regizorul dramei ‘Star Of The Universe’, Kim Ji Hyun.

Ceea ce se întâmplă pe platourile de filmare ale dramei, este din vina mea, și vreau să-mi cer scuze de la fanii lui Kim Jun Myeon (Suho din EXO). Îmi cer scuze pentru cuvintele și acțiunile unora dintre angajații noștri, în ceea ce privește fanii trupei EXO. Ei au venit să acorde ajutor, și o mare parte din vină îmi aparține mie, deoarece n-am văzut ce se întâmplă. 

În primul rând, îmi cer scuze de la fanii care au fost ofensați. Îmi pare rău. Drama ‘Star Of The Universe’ a fost creată special pentru fani. Pentru ea am muncit foarte mult timp. Am scris, apoi am editat, gândindu-mă la fani. În cazul în care fanii se simt răniți, nu mai există nici un motiv pentru a crea această dramă.

Actorul Kim Jun Myeon face tot posibilul în acest proiect, și fanii îl iubesc mai mult decât oricine de pe platourile de filmare. De asemenea, încerc să am grijă de toți membrii echipei de filmare.

În ceea ce privește fanii, care așteaptă, muncesc din greu pentru a prezenta această dramă ca un cadou. În numele personalului nostru, eu încă o dată îmi cer scuze.

exo suho star of the universe

cr: vk.com

Lasă un răspuns

