Jinyoung din B1A4 mărturiseşte că are un loc special în inimă pentru I.O.I


B1A4,Jinyoung,ioi

Jinyoung din B1A4 a vorbit despre ataşamentul său faţă de trupa I.O.I.

Întru-un interviu pentru „Star Today,” artistul a dezvăluit de ce a compus un cântec pentru I.O.I, chiar şi atunci când acesta era ocupat cu drama „Moonlight Drawn By the Clouds.” Acesta a compus piesa „Hold Up” pentru noul album al trupei, de asemenea, şi „When The Cherry Blossoms Fade,” precum şi „In The Same Place” pentru show-ul „Produce 101.”

El a declarat: „Am început să vorbim despre album în timp ce filmam şi am fost foarte fericit, aşa că decis să compun acele cântece. Este ultimul lor album şi le ştiu încă de când au participat la „Produce 101.” Unii oameni au spus că ele s-au plâns destul de mult pe parcursul show-ului, însă, eu ştiu cum s-au simţit.  Aşa că am vrut să am grijă de ele şi am simţit că aş vrea să particip la crearea albumului.

„Hold Up” nu este o simplă piesă scrisă de acesta, ci o piesă pe care a scris-o special pentru I.O.I după ce a fost solicitat. Chiar dacă a fost ocupat cu filmările pentru dramă, acesta şi-a făcut timp să compună acele piese pentru că era ceva ce el a iubit să facă.

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

