Lee Jong Suk şi Suzy vor juca într-o dramă


Dacă Suzy acceptă, cei doi, de data aceasta împreună, vor juca într-o dramă scrisă de Park Hye Ryun.

Ei vor juca în drama ‘ While You Were Sleeping‘ (titlul se poate schimba) scrisă de Park Hye Ryun. Nu se ştiu alte detalii concrete despre serial, dar scriitoare a mai lucrat cu Lee Jong Suk şi Suzy pentru alte drame, „I Hear Your Voice„, „Pinocchio” şi „Dream High„.

Drama ar putea fi un romance supranatural, o combinaţie dintre „I Hear Your Voice” şi ” Oh Hae Young Again” – o femeie care vede viitorul şi eroul care se luptă să oprească evenimentele viitoare.

Sursa: DramaBeans

4 gânduri despre “Lee Jong Suk şi Suzy vor juca într-o dramă

  1. mie nu mi se pare ca joaca prost, din puctul meu de vedere joaca bine, mi-au placut toate dramele ei, e buna in ceea ce face si e si frumoasa; chiar as fi bucuroasa sa-i vad impreuna.

    Apreciază

  2. Banuiam eu ca trebuia sa ii bage pe viitor intr-o drama,era inevitabil cred :)) Sper sa fie buna drama,nu am nimic in privind jocului ei actoricesc,dar au fost doua secvente care chiar m-au deranjat in ultima ei drama.🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

