Taeil vorbește despre membrii trupei sale


Imagini pentru block b taeil

Taeil din Block B i-a făcut pe toți să râdă în timpul emisiunii ”Video Star,” atunci când a început să împărtășească povești despre membrii trupei.

Pentru primul episod al emisiunii, cei invitați au fost celebrități care iubesc foarte mult animalele. Taeil a vorbit la început despre o adunare a oamenii care dețin pești tropicali la care a luat parte: ”Am fost surprins să văd că toată lumea prezentă era de vârsta tatălui meu. În timpul adunării cu toții au băut… Sunt zile diferite când anumiți pești sunt aduși la anumite magazine de acvarii. Am mersi cu toții la Daejeon… E plăcut să vorbesc cu ei pentru că peștii sunt un subiect neobișnuit de conversație.

Despre Zico a spus: ”Câteodată poate să fie foarte nepoliticos. Când am dat audiție (pentru trupă), Zico era în juriu. Eram în liceu, și dădeam audiție fiind îmbrăcat în uniformă, și nu mi-a plăcut deloc de el. Când practicam la dans în sala de antrenament, el tot continua să mă critice… Nu puteam face nimic pentru mereu părea că tot ce spune este logic. La un moment dat ne-am și bătut, dar acum nu mai face așa ceva. Zico spune mereu lucruri care sunt reale.”

Despre Park Kyung, Taeil a spus: ”Mi se pare că Park Kyung este deștept doar în ziua de salariu. Face calculele în minte și îmi spune cât trebuie să primesc. Odată, Park Kyung și Zico au avut o ceartă, așa că a trebuit să intervin. În final, Zico a câștigat. S-au certat timp de trei ore.”

Cr.: Allkpop.

Lasă un răspuns

