P.O din Block B vorbeşte despre prietenia sa cu Song Mino din WINNER


P.O Song Mino

Recent, P.O din Block B a dezvăluit cât de apropiat este faţă de Song Mino din WINNER.

Pe 17 noiembrie, primul sub-unit al trupei Block BBASTARZ, şi-a făcut apariţia alături de grupul feminin Ladies Code la emisiunea ”Cultwo Show”. În timpul emisiunii, P.O, la rugămintea de a explica termenul ”prietenia creţilor”, a spus: „ Eu şi cu Mino suntem prieteni încă din liceu. După ce mi-am încreţit părul, am descoperit că şi el, de asemenea, şi l-a încreţit două săptămâni mai târziu. Am glumit pe seama acestei întâmplări, denumind conversaţiile de pe chatul nostru ‘prietenia creţilor’.”

Block B BASTARZ

Între timp, sub-unitul a lansat piesa de pre-lansare Selfish & Beautiful Girl”, precum şi videoclipul pentru melodia de titlu Make It Rain”.

sursă: soompi

Lasă un răspuns

