D.O din EXO mărturiseşte că a primit lecţii pentru a învăţa cum să înjure


EXO,DO,jo-jung-suk

D.O din EXO a dezvăluit că a fost învăţat cum să înjure de actorul Jo Jung Suk.

El, Jo Jung Suk şi Park Shin Hye au acordat un interviu pentru „SectionTV” vorbind despre viitorul lor film, „Hyung”. Pe parcursul interviului, Jo Jung Suk a spus: „ Personajul meu foloseşte un limbaj vulgar, însă eu nu mă prea mă pricep la folosirea înjurăturilor. Dar iată am devenit bun la asta. Totul se datorează exersării.

D.O a adăugat: „ Am primit lecţii pentru a învăţa cum să înjur de la Jo Jung Suk. Mi-am ajustat pronunţia, atitudinea şi am devenit, de asemenea, bun la asta.

sursă: allkpop

2 gânduri despre “D.O din EXO mărturiseşte că a primit lecţii pentru a învăţa cum să înjure

Lasă un răspuns

