Ji Chang Wook, Lee Jun Ki, Kai, Taecyeon, Park Hae Jin şi alţii îşi descriu rolurile din noua web-dramă


Taecyeon,Kai,lee-min-ho,lee-jong-suk,lee-jun-ki,park-hae-jin,ji-chang-wook

Actorii noii web-drame, „The First Kiss for the Seventh Time” s-au adunat la o conferinţă de presă!

Actriţa din această web-dramă, Lee Choi Hee, niciodată nu a avut un iubit, asta până când o întâlneşte pe Choi Ji Woo ce îi garantează că va se va întâlni cu 7 tipi extrem de sexy:  Lee Jun Ki, Park Hae Jin, Ji Chang Wook, Kai, Taecyeon, Lee Jong Suk şi Lee Min Ho.

Dintre cei 7 actori masculini, Lee Jun Ki, Ji Chang Wook, Kai şi Taecyeon au fost prezenţi la conferinţa de presă din data de 22 noiembrie. Park Hae Jin nu a avut posibiitatea să fie prezent şi a vorbit despre personajul său printr-un video: „Mă transform într-un coleg de serviciu foarte romantic.” Lee Jong Suk nu venit nici el, însă, la fel, a lăsat un mesaj video: „Nu am putut să vin din cauza filmărilor pentru film. M-am distrat mult filmând această web-dramă. Vă rugăm să ne susţineţi!”

Despre rolul său, Kai a spus: „Joc rolul unui băiat mai tânăr care luase lecţii de chineză, iar acum s-a întors la ea arătâtnd de două dori mai bine.” După el, Ji Chang Wook a vorbit: „În drama anterioară, K2, am jucat rolul unui agent seret şi voiam cu disperare să joc rolul unui gentleman cool în noua producţie.” Dar se pare că şi în această dramă Ji Chang Wook va juca rolul unui agent secret! Actorul a adăugat: „Am rugat producătorii să editeze scenariul, dar n-au vrut să mă asculte!”

Lee Jun Ki a spus: „Joc rolul unui oppa ce o ştie pe Choi Hee de mică şi care merge la biserică. Am jucat într-o dramă istorică şi mă bucur că pot să-mi arăt latura romantică, chiar dacă e ceva scurt.”

Şi Taecyeon a spus: „Joc rolul unui băiat bogat ce se sacrifică pentru dragoste. Mereu am vrut să încerc un astfel de rol.”

Drama va fi lansată online la jumătatea lunii decembrie!

sursă: allkpop

2 gânduri despre “Ji Chang Wook, Lee Jun Ki, Kai, Taecyeon, Park Hae Jin şi alţii îşi descriu rolurile din noua web-dramă

Lasă un răspuns

