Nam Taehyun le scrie fanilor o scrisoare după plecarea din WINNER şi YGE


winner,nam-tae-hyun

Nam Tae Hyun le scrie fanilor o scrisoare!

El a postat o poză în care conţine o scrisoare pe Instagramul personal:

„Bună. Acesta este Nam Tae Hyun.
Îmi pare rău pentru astfel de știri dezamăgitoare
pentru toţi cei care m-au iubit.
Au existat o mulțime de lucruri care s-au întâmplat
în acest timp.
Am fost foarte fericit pentru că am primit multă iubire
ca Nam Tae Hyun din WINNER.
Am ajuns la această decizie după o întâlnire lungă,
dar nu m-am răzgândit în a face muzică bună.
Voi reveni cu muzică şi proiecte bune.
Rămâne sănătoși în această vreme rece.
Le mulțumesc sincer tuturor celor care m-au sprijinit.”

Nam Tae Hyun a plecat din grup şi din YG Ent. după ce agenţia a anunţat hiatus-ul său din cauza unor probleme de sănătate mintale.

Sursa: allkpop

6 gânduri despre “Nam Taehyun le scrie fanilor o scrisoare după plecarea din WINNER şi YGE

  1. Pingback: Nam Taehyun șterge scrisoare pentru fani, iar YG îl șterge de pe bannerul trupei | Kpop Romania

Lasă un răspuns

