Seo In Guk dezvăluie planurile sale legate de înrolare


Seo In Guk

Seo In Guk a avut recent un interviu cu Star News unde a dezvăluit planurile sale de viitor.

Actorul a spus: „Cred că mă voi înrola în armată. Este locul unde trebuie să merg neapărat. Nu am stabilit data înrolării, dar o vom face când îmi va veni înştiinţarea. Oamenii din jurul meu spun că odată ajuns acolo, mă voi acomoda. Toată lumea trebuie să meargă acolo, aşa că o voi face şi eu fără multă zarvă.”

În legătură cu planurile sale înainte de înrolare, Seo In Guk a spus: „Nu am planuri încă. Cu toate astea, probabil că fanii mei vor fi supăraţi dacă nu voi lucra la niciun proiect înainte de a mă înrola. Mă gândesc la diferite opţiuni acum.”

Referitor la succesul noii ale drame, „Shopping King Louie„, acesta a spus: „Vreau să le mulţumesc telespectatorilor. La început, mă gândeam că subiectul e un clişeu. Dar când a fost difuzat, am văzut cât de diferit este de fapt. Mulţi oameni au fost impresionaţi de dramă şi rezultatele bune au venit de la telespectatorii ce s-au simţit bine vizionând-o.”

sursă: soompi

Lasă un răspuns

