D.O e criticat de internauţi pentru comentariul urât la adresa unei actriţe


Imagini pentru d.o 2016

Internauţii coreeni sunt furioşi pe D.O din EXO în urma comentariului său făcut la adresa actriţei Lee Do Yeon.

Aceştia îl acuză că ar fi fost nepoliticos cu ea, ba chiar nechibzuit pentru că a a spus un lucru nepotrivit ce făcea aluzie la înfăţişarea actriţei. E vorba de comentariul său la o conferinţă e presă pentru filmul „Hyung” (momentul 0:20 în video).

În timpul interviului, D.O a spus: „Nu ne-am sărutat cu adevărat, ceea e o uşurare.” După ce a râs un pic, acesta a spus: „Nu asta am vrut să spun. E o glumă.”

Cu toate astea, comentariul său a fost observat de multe persoane online şi idolul a început a fi criticat destul de rău. Unii spun că pur şi simplu e o discriminare faţă de actorii ce arată diferit, iar alţii au spus că pur şi simplu e nepoliticos şi urât.

„D.O…de ce”

„…idolii masculini au prea multă influenţă…suntem foarte sensibile în legătură cu comentariile misogine”

„Nu…D.O, te rog, cere-ţi scuze…Ce ai spus a fost urât. Chiar îmi place de tine, dar sunt dezamăgită.”

„…În video e şi mai rău. Ce nepoliticos. Sunt foarte dezamăgită.”

„Motivul pentru care mă afectează atât de mult e că am fost într-o stiuaţie asemănătoare înainte…Un băiat a spus odată „Aproape că am sărutat purcica aia. Bine că n-am făcut-o. Cine ar vrea s-o sărute?” în faţa prietenilor mei. Îmi amintesc ce rănită eram..D.O…plâng. Niciodată nu credeam că idolul meu va spune aşa ceva.”

„Mulţi tipi coreeni glumesc în felul acesta în realitate…Şi apoi spun că a fost o glumă…Mulţi spun asta pe la spate chiar.”

„…de ce ai spune aia în faţa atâtor oameni? Ce nepoliticos”

„Dacă vrei să zici că-ţi pare rău, mai bine n-o face”

„Dar glumele de tipul ăsta se fac mereu…Eu deja m-am obişnuit…e urât să vorbeşti astfel despre înfăţişarea unor persoane.”

„Nu e bine, D.O…Eşti mai tânăr ca ea şi nici nu ai multă experienţă în domeniul actoriei. De ce ai face glume de genul ăsta? Dacă ştiai cât de nepoliticos e comentariul tău atunci când Park Shin Hye a încercat să te oprească, ai fi explicat singur situaţia. D.O pe care îl plac eu e mereu serios, politicos şi muncitor, nu aşa. Te rog să îţi ceri scuze.”

De asemenea, internauţii au mai comparat acest comentariu cu ce a spus despre scena sărutului cu Kim So Hyun în „Pure Love„.

D.O a fost întrebat: „Ai fost dezamăgit că, de fapt, nu era un sărut adevărat în film?” Acesta a răspuns: „Am fost dezamăgit…Puteam să fac ceva prin intermediul actoriei care, în mod normal, nu aş face. Eram entuziasmat, dar în final, am ajuns să sărut o umbrelă.”

Internauţii spun că D.O a fost răutăcios cu Lee Do Yeon pentru că aceasta nu e la fel de frumoasă şi tânără ca Kim So Hyun. Unii chiar au remarcat dorinţa sa de a sărută o minoră, ce e ciudat.

Chiar şi aşa, unii îl apără spunând că s-a referit la tipul sărutului în film pentru că acea scenă, de fapt, e o hărţuire sexuală. Pe lângă asta, chiar acei internauţi care l-au criticat pe D.O sunt acuzaţi de faptul că, în primul rând, ei au spus că Lee Do Yeon e urâtă.

sursă: allkpop

7 gânduri despre “D.O e criticat de internauţi pentru comentariul urât la adresa unei actriţe

  1. Serios?! Acum a inceput si D.O. Cred ca iti bati joc de mine. D.O. sunt dezamagita, dar serios. Chiar atat de rai pot fi oamenii?! Mereu prima data judecati o persoana dupa cum arata.
    Proverbul ,,Nu judeca o carte dupa coperta” este foarte adevarat. Noi facem acest lucru zi de zi. Judecam si iar judec. Nu mai fiti atat de sensibili. Eu nu-i bag in seama pe cei care ma jignesc. O sa regrete ei. Curaj! Nu bagati in seama tot ce spun oamenii despre voi.
    #Curaj!

    Apreciază

Lasă un răspuns

