CL, Bom și Dara scriu scrisori emoționante pentru fani


Imagini pentru 2ne1 cl dara bom

Park Bom, CL și Dara au scris propriile scrisori pentru fani cu privire la despărțirea trupei 2NE1.

Dara a fost prima care a scris o scrisoare pentru Blackjack, dar de data aceasta asta a scris alta pe care a postat-o pe Instagram-ul personal.

Aceasta a fost:

Către Blackjacks ai mei,

Nu am crezut niciodată că voi scrie o astfel de scrisoare. În primul rând, îmi pare rău că v-am frânt inima, îmi pare rău că nu am reușit să rămânem împreună, și îmi pare rău că v-am provocat durere. Ultimii 7 ani au fost ca un vis datorită vouă, și vor fi amintiți cu mare bucurie. CL, Bom, Minzy și eu… Noi patru vom fi mereu recunoscătoare și vom prețui mereu aceste momente și amintiri frumoase. Existența fanilor Blackjack mereu ne-a oferit dragoste, susținere și protecție. Am vrut să vă ofer în schimb muzică bună, dar sunt atât de supărată și îmi pare atât de rău că nu mai pot face asta… Doare foarte tare, dar haideți să ne înveselim. Sper că vă veți întări și vă veți face bine în tot ceea ce faceți. Inima mea care vă iubește nu se va schimba niciodată, și voi lucra din greu ca să vă arăt o parte bună a mea. Nu pot exprima tot ce vreau doar cu cuvinte ‘vă mulțumesc,’ dar vă mulțumesc atât de mult pentru dragostea voastră foarte mare.

Luna noiembrie a anului 2016 va fi amintită ca cea mai tristă iarnă din totdeauna…

Cântăreața drăguță din 2NE1, Dara.

Bom a scris pe Instagram următorul mesaj:

Pentru fanii din întreaga lume…

Bună, tuturor fanilor care m-au iubit și care m-au urmărit. Sunt Bom. Blackjacks ai mei! Chiar ne-ați așteptat… Îmi cer scuze, tot ce pot să fac este să îmi cer scuze… Doare foarte mult, dar… am vrut să scriu o scrisoare. Ceea ce pot spune acum… Vreau să spun că am dat tot ce am putut în tot acest timp, pentru a le arată fanilor că am anticipat, pregătit și am așteptat multe lucruri. Nu toate lucruri din viața se întâmplă așa cum mi-aș dori…

Nu e ceva ce am făcut în grabă în acești ani… Cum am putut să pierd totul deodată? T.T?? Ce pot să fac… T.T Sunt dezamăgită, dar amintirile noastre nu le voi uita niciodată. Momentele fericite, momente vesele pe care le-am trăit împreună T.T… Am vărsat sânge, sudoare și lacrimi, dar voi ține acestea în inima mea… Când mă gândesc că trebuie să mă separ de Dara, CL și Minzy, îmi pierd toate cuvintele iar respirația mi se oprește.

Nu pot să mai scriu nimic pentru că mă doare inima. În tot acest timp, noi 4, am putut să facem toate acestea cu ajutorul vostru. Nu voi uita… Vă mulțumesc… T.T

Într-o zi ploioasă… postat de Bom…

CL a postat și ea pe Twitter următoarea scrisoare:

Dragi Blackjacks,

Nici măcar nu știu de unde să încep, dar am vrut că voi să știți că noi suntem încă aici, că vom fi mereu o echipă, o familie.

Minzy, Bom, Dara vor face lucruri minunate în continuare pe cont propriu și le voi iubi și susține mereu. Sper că știți cu toți că YG, membrele și cu mine am încercat din greu să facem lucrurile să meargă. Am lăsat totul și am mers în Coreea în această vară pentru a lucra la albumul nostru, dar totul s-a prăbușit… momente grele…

Ceea ce trebuie să ne amintim este că am avut momente minunate împreună în ultimii 7 ani, și nu le-aș fi putut avea altfel, cu niciun alt grup de oameni. De la 2NE1 TV, toate premierele, toate show-urile… voi ați făcut toate acestea posibile. Voi ne-ați protejat întotdeauna. Sunteți cei mai creativi, loiali, de primă clasă, puternici, amuzanți și cei mai grozavi fani pe care i-ar putea cere cineva! Mă simt foarte binecuvântată să va am în viața mea, pe acest drum, să creștem împreună și sunt recunoscătoare în fiecare zi că am fani minunați ca voi care ne susțin în tot ceea ce facem și iubim.

Vă iubesc. Vă iubesc. Vă iubesc.

Îmi e dor de voi mai mult ca oricând…

Cr.: Allkpop.

 

One thought on “CL, Bom și Dara scriu scrisori emoționante pentru fani

Lasă un răspuns

