Un actor coreean suferă de o boală incurabilă


1479442468194

Actorul şi-a făcut curaj şi a vorbit despre boala sa.

Pe 30 noiembrie, actorul şi scriitorul Shin Dong Wook a stat pentru prima dată în şase ani în faţa publicului la o conferinţă de presă, unde a vorbit despre boala sa. Acesta a declarat:„ În timpul serviciului militar, în 2010, am fost diagnosticat cu sindromul durerii regionale complexe.”

sdw

Sindromul durerii regionale complexe este o boală incurabilă, fără  vreo cauză cunoscută, iar calmantele de orice fel nu ajută la reducerea durerii resimţite de victimă. Mulţi pacienţi sunt incapabili de a duce o viaţă normală, iar Shin Dong Wook este unul dintre ei.

Acesta a adăugat:„ După ce mi-am pierdut cunoştinţa, pentru prima dată, m-am trezit, aveam câţiva dinţi rupţi, am fost acoperit de sânge, iar braţul meu a fost, de asemenea, rupt. Acesta a fost momentul în care am realizat că strălucitoarea mea carieră se duse pe apa sâmbetei.”

Nivelul de durere resimţit de Shin Dong Wook este şocant. Ori de câte ori era expus la aer rece, se simţea de parcă nişte lame i-ar străpunge pielea. În timp ce era internat la spitalul militar, actorul era ţinut sub perfuzii 8 ore şi primea câte 16 pastile pe zi.

sursă: koreaboo

One thought on “Un actor coreean suferă de o boală incurabilă

  1. Acesta a adăugat:„ După ce mi-am pierdut cunoştinţa, pentru prima dată, m-am trezit, aveam câţiva dinţi rupţi, am fost acoperit de sânge, iar braţul meu a fost, de asemenea, rupt. Acesta a fost momentul în care am realizat că strălucitoarea mea carieră se duse pe apa sâmbetei.”

    …asa dintr-odata ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

