Câteva exemple de celebrităţi ce mănâncă mult


siwon-eat1

Auzim destul de des despre dietele idolilor cu care se menţin în formă, însă nu ne-am aşteptat ca unii dintre idolii noştrii preferaţi să mănânce, de fapt, tone întregi de mâncare.

Huh Gak:„ Pot mânca în jur de 30 de hamburgeri în mai puţin de o oră.

/ Source: MBN

Kim Shin Young:„Eu şi prietenul meu am mâncat împreună 62 de porţii de carne de porc.”

Source: A9 Media

Kwon Hyuk Soo:„ Nu-i aşa că e uşor să mănânci 24 de gogoşi?

Source: SBS

Taecyeon din 2PM:„ Am mâncat 40 de frigărui de miel la o singură masă.

Source: Instiz

Kim Hye Soo:„ Pot mânca de una singură 11 porţii de carne.”

Source: ezday

Tei:„ Aproape zilnic mănânc 4-5 porţii de ramen la o singură masă.

Source: MBC

Eric din Shinhwa:„ O pizza întreagă, pentru mine, este cât un bol cu tăiţei de fasole neagră. Eu pot mânca chiar şi 9 hamburgeri.”

Source: Instiz

Choi Siwon din Super Junior:„ O pizza, pentru mine, este cât un sandwich. Pot mânca 7 hamburgeri.”

Source: Pinterest

Seo Hyun Jin:„ Împreună cu o prietena, am mâncat 15 porţii de gobchang (intestine mici).

Source: This is Game

John Park:„ Am comandat un burger cu pui şi 4 cheeseburgeri ca şi gustare la miezul nopţii.

Source: Daum

sursă koreaboo

2 gânduri despre “Câteva exemple de celebrităţi ce mănâncă mult

Lasă un răspuns

