[CCC] I.O.I, TWICE, EXO, NCT și Bangtan Boys


Articol: I.O.I câștigă premiul pentru ”Debutul Anului” la MAMA 2016 … ”Mulțumesc!” Lacrimi de bucurie”

[+453, -9] Destrămarea trupei coincide cu premiul pentru Debutul Anului;;

[+390, -66] La drept vorbind, Sejeong, Chaeyeon, Mina și Yeonjung – fără rușine, fiindcă au primit acest premiu. Aproape că nici n-au promovat cu IOI…

[+345, -16] Bună treabă … Cred că acest premiu este mult mai important pentru membrele care au promovat doar cu trupa.

[+29, -11] Vă asigur că carierele unora dintre membre vor lua sfârșit, imediat după destrămarea trupei IOI. Nu au nici frumusețe, nici talent… Ar trebui să fie recunoscătoare celor care le-au votat pentru a ajunge în IOI.

[+27, -6] IOI – fiicele canalului Mnet, iar MAMA – ceremonia canalului Mnet, binențeles, premiul nici nu avea cum să nu ajungă la IOI. Cine ar fi putut să-l mai câștige? Oricum, îmi pare rău că se destramă trupa … Le doresc succes.

[+26, -5] Membrele, care au debutat cu alte trupe, nu trebuie considerate membre IOI. Ele sunt membrele altor trupe.

[+23, -13] Sejeong, Mina, Yeonjung și Chaeyeon n-au meritat premiul ㅋㅋ Celelalte 7 membre au muncit din greu pentru a obține acest premiu, iar la final au venit aceste 4 trădătoare și au zis: „Noi tot suntem din IOI ^^”.

 

Articol: NCT 127 și I.O.I obțin premii pentru ”Debutul Anului”!”

[+229, -24] Oare victoria celor din NCT, nu e prea de tot?

2. [+181, -26] NCT? Trupa cu acel escroc?

3. [+172, -20] Pentru prima dată aud de NCT.

[+15, -7] Ar putea ca IOI să nu se destrame?

5. [+12, -2] NCT – chiar merită premiul?

6. [+11, -2] NCT – un proiect, oare merită acest premiu? Ei schimbă doar componența membrilor și îi debutează din nou… Oare un astfel de proiect merită premiu pentru Debutul Anului? Atunci, cu siguranță vor putea câștiga acest premiu în fiecare an, schimbând membrii și debutând din nou …

[+8, -2] Am auzit de MCT, dar cine sunt NCT…

[+6, -3] A câștigat o trupă de băieți foarte ciudată … Într-adevăr? Nu exită o trupă mai bună pentru acest premiu?

[+6, -1] Niciodată nu le-am auzit melodiile.

 

Articol: EXO și TWICE câștigă premii pentru Cea Mai Bună Trupă”

[+1,441, -71] Ambele trupe au muncit din greu …ㅜㅜㅜ

[+1,432, -92] Ambele trupe și-au meritat premiile, au muncit foarte mult în acest anㅎㅎ

[+1,169, -61] Felicitări EXO și Twice~~~

[+1,238, -105] Da, trupele care au meritat premiile – au câștigat.

[+998, -64] Twice, scumpelor!!! Twice și EXO, felicitări!!

[+216, -16] Twice și EXO, felicitări ~

[+254, -34] Sunt două trupe de tot, sunteți de acord?

[+208, -24] Sunt fericită că unele dintre cele mai populare trupe au luat premii ~~

[+35, -11] Ambele trupe au meritat să câștige!! Felicitări!!!

[+15, -13] SM chiar și-a folosit influența ㅋㅋㅋㅋ Acea trupă, NCT sau cum se numește, au deschis ceremonia cu prestația lor doar datorită faptului că sunt de la SM ㅋㅋㅋㅋ

[+11, -17] Îmi amintesc doar de ‘Growl’ sau cum se numea ㅋㅋ Ce repede mai trece timpul.

 

Articol: Bangtan Boys câștigă premiu pentru Cel Mai Bun Dans: ARMYs, vă iubim!”

[+1,057, -167] Sunt un EXO-L, mi-a plăcut prestația trupei BTS, felicitări.

[+1,081, -223] Felicitări, BTS ♡

[+877, -185] Ah, băieți, vă iubesc ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

[+797, -170] Felicitări, BTS ♡♡♡♡

[+653, -122] BTS au meritat acest premiu, dansurile lor mereu sunt perfecte, evoluții ideale! Felicitări~!

[+573, -141] ㅋㅋㅋㅋ Dacă veți urmări prestațiile lor, veți înțelege, ei chiar au meritat premiul.

[+274, -44] Sunt atât de fericită și mulțumită, fiindcă au amintit de fani în discursul lor pentru acceptare a premiului ㅠㅠ

[+205, -26] Аhh ㅠㅠㅠ Premiul pentru Cel Mai Bun Dans … Anume acest premiu îmi doream să îl primească, felicitări ㅠㅠ

 

Articol: Bangtan Boys obține premiul pentru”Artistul Anului””

[+1,398, -205] Once aici, BTS și EXO, felicitări!!

[+1,563, -276] ㅠㅠ Felicitări, ați muncit din greu ~ continuați în acest ritm!!

[+1,481, -283] Deci, felicitări BTS ♥ Army ♥

[+1,513, -309] ㅠㅠㅠㅠ Bangtan-ah, ați muncit foarte mult, sunt atât de mândră

[+1,451, -302] În cele din urmă, au obținut acest premiu

[+583, -88] Într-adevăr au stabilit o mulțime de recorduri, inclusiv în topul Billboard și un clasament important din Marea Britanie … au meritat premiul, așa că nu înțeleg de ce primesc ură…

[+504, -65] Ați muncit din greu, felicitări

[+606, -104] BTS au muncit din greu pe tot parcursul anului! Ei merită premiul !! Vă mulțumesc foarte mult pentru toate melodiile bune și prestațiile voastre. Felicitări ♥ Vă iubesc

 

Articol: TWICE – obține un nou premiu, Melodia Anului”

[+770, -77] Twice, felicitări!! ㅠㅠ

[+612, -60] Wow~~♡♡ felicitări, Twice au câștigat premiu pentru Melodia Anului (daesang) și la MMA și la MAMA~~

[+512, -53] Felicitări, ați meritat premiul!!!

[+167, -10] Twice, felicitări

[+148, -7] Felicitări, Twice~~~~

[+151, -9] Felicitări Twice!!! Ați muncit foarte mult, meritați premiul!

 

cr: kpop stock

35 de gânduri despre “[CCC] I.O.I, TWICE, EXO, NCT și Bangtan Boys

  1. N are legătură cu articolul..dar are cu subiectul din el..si anume MAMA..ai habar? De ce Taeyeon a refuzat colaborarea cu Wiz in ultima clipa? Adică sa faci repetiție si cu câteva clipe înainte sa se schimbe totul..asta e lipsa de profesionalism..chiar sunt curioasa ce s a intamplat..

    Apreciază

  2. De ce au trebuit Twice sa ia premiul pentru ” Cea mai buna trupa feminina ” ? Sunt ele atât de bune ? Voci nu au , ultima piesa … nici nu vreau sa scriu , au dansuri simple , iar toate piesele lor care sunt de pe albume sunt doar niște coruri tâmpite … Dacă asta leplace coreenilor sa asculte , atunci îmi pare rău pentru ei , vor ajunge din nou la vremea aceea când lumea care nu asculta kpop spuneau ca toate melodiile suna ca și o reclama la pasta de dinți , însă si-o fac singuri …
    Felicitări tuturor ! Mi-ar fi plăcut sa câștige NCT U la debutul anului , însă …

    Apreciază

    • Frate premiile astea nu se dau în funcție de voci și ce dansuri ai vrea sa aibă? Trupele feminine nu au dansuri la fel de grele ca băieții,cu i ii place sa vadă fete transpirate pe scena,normal ca atunci când oppa dansează pe scena și transpira fetele sunt în delir,uita te la toate trupele feminine nu prea vad unele sa aibă nu știu ce dans nu vad nimic rău în asta mamamoo,Wonder Girls 2ne1 etc.nu au cine știe ce coregrafii și nimeni nu zice nimic când a scos Girls generation gee nu s a luat nimeni de ele ca nu au o coregrafie foarte grea nu înțeleg ce ați vrea sa facă trupele feminine sa facă backflip pe scena ? Trupele feminine primesc mereu comentarii urate ca e urata,n are deloc talent ,lipsync etc da când oppa o face nu a făcut el nimic,nu e vina lui,era obosit uita te și tu la T-ara,2ne1 nici în ziua de azi nu au scăpat de ura din partea coreenilor …

      Apreciază

      • Omul a discutat clar despre twice,deci tu de ce dai exemplu din baieti?Aceasi parere o am si eu despre twice:fara vocii,maxim 2-3 au,versuri foarte slabe care le asculta doar aia din corea care se ud imediat… si cam atat.Sunt grupe mult mai talentate decat ele dar din ce se vede doar cele care au fata si fac aegyo sau cum se scrie … .Si din ce am vazut pe yb creca e singuru grup care are atatea dislike-uri.

        Apreciază

        • Pai ce eu nu am discutat despre TWICE? Am spus ca trupele feminine (twice e o trupa feminina) nu au nevoie sa aibă coregrafii la fel de grele ca ale băieților apoi am spus despre”voci” ca dacă oppa e criticat voi ii luați apărarea „nu a făcut nimic” „nu a fost asa” „era obosit de asta nu a cantat live” „și ce dacă face lipsync” da când o trupa feminina o face „ce bi****” „plastic face” „sinucide-te” ” sunt netalentate”.Nu te preface ca și când asta nu se întâmplă voi (unii) săriți repede cu gura și faceți trupele feminine urate netalentate dar când e oppa vai sa nu spuneți nimic de el ca va omor….

          Apreciază

          • In primul rand eu sunt baiat daca eram obsedat spuneam ca twice sunt fenomenale,insa adevaru e ca sunt netalentate si doar fata le ajuta.Si nu adu in vb ce scriu unii despre opa ai lor,fiindca si unele grupe de baieti sunt netalentate.Omu a criticat twice deci mi se pare corect sa scrii de ele nu sa aduci in vb niste lucruri pe care tu le creezi.De exemplu anul trecut sehun a fost criticat maxim si nu numai el din exo pentru vocea lor.

            Apreciază

            • Cred ca aceste grupe de baieti sunt foarte talentate:Bigbang,Shinee,Bts,Nct U si Winner iar la fete:2Ne1,BlackPink si Red Velvet cu mici exceptii.Cred ca muzica ar trebui sa se asculte pt talent nu pt fete.

              Apreciază

              • Atunci cauta o performanta live a lor(nu cred ca o sa gasesti)si zi-mi cum suna.Daca creezi ca twice sunt talentate e clara…dupa cum am zis doar 3-4 sunt talentate in tot grupul restu sunt doar pt fete

                Apreciază

              • Winner sunt mediocrii și vocal și în rap.
                Mai buni decât Winner sunt muuuulte
                Bap , Nct 127, Exo, Super Junior, BeatBurger
                Sa mai zic ?
                Iar la fete…
                Ioi , BULLDOK, Evol , D-Unit ,4minute , Girls Generation, f(x), T-ara , Kara
                Cred ca ajung acestea.

                Apreciază

              • KOOL n-am spus eu nimic de cat de talentate sunt ele…..am mai spus si inainte intr-un comentariu CA NU EXISTA PERSOANA NETALENTAT PE TOT GLOBUL ASTA,PE TOATA PLANETA ASTA fiecare are un talent anume ca-i la dans,ca face mancare buna,ca deseneaza frumos nu poti sa spui sunt netalentate da poti sa pui nu au talent la cantat cand spui asta cu ca sunt netelentate generalizezi.Ma deranjeaza cand sunteti rautaciosi nu-ti place o trupa ok nu o asculta nu vorbi de ele asculati trupa favorita frate daca nu aveti ceva bun de spus despre cineva nu spuneti si gata,ganditi-va ca toate trupele au fani si nu cred ca v-ar placea sa fiti in locul lor.In fine nu e ca si cum ele nu vor evolua.

                Apreciază

      • Eu nu le-am comparat pe Twice cu băieții , Wonder Girls , 2NE1 și T-ara au măcar voci sau cel puțin talent . Nu am vrut dansuri grele de la care sa transpire , dar în dansul de la TT își pun mâinile la fata și zic ” TT ” ca niște proaste . Nu e vina mea ca fetele din kpop sunt mereu criticate , nu am ce sa fac dacă majoritatea fanilor kpop sunt fete . Eu nu critic în general talentul oamenilor , însă nu cred ca nu sunt în kpop un alt grup de fete care sa fie talentate .

        Apreciază

  3. :))))) mersi ptr porția de ras :)))) am trăit sa o vad si pe asta..Winner mai slabi in materie de rap decât EXO, SuJu :))) singurul ex dat care e demn de o comparație e BAP..dar in niciun caz nu exista termen de comparație intre rapperii din Winner si restul..
    Ps. Am scris aici ptr ca nu pot sa ti rasp la comentariu DarkDiamond

    Apreciat de 2 persoane

    • Ce mă , Winner se ridica la vocalul Exo/Suju ? Am zis per total +dans. Ca sa nu zicem de vizual. Acum ca Nam-parca- a plecat ….
      Deci tu mi-ai dat mie o porție de ras.

      Apreciază

      • Ai menționat rap..ti am răspuns :))) niciun rapper din SM nu se ridica la nivelul lui Mino 😉 e amuzant :))).. N am menționat nimic de vocal ptr ca stiu ca in fiecare grup exista vocali talentati. 😉 ..daca ești fanul cuiva..nu e necesar sa arunci cu noroi in alții doar ptr ca bias ul tau sa iasă in evidenta 😉

        Apreciat de 1 persoană

      • Daca zici per total tre sa adaugi si rapul,fiindca per total inseamna dans,voce si rap.Suju slabi la rap,iar dans mediu.Exo au CBX si D.O care au voce buna in rest mai nimic…,rap Chanyeol care e mediu,iar dans au vreo 3-4.Deci iti dai seama ca grupurile acestea nu sunt incadrate in Grup Talentat.

        Apreciază

      • Nu cred ca constientizezi, dar cand compari Exo la capitolul (mai ales in rap) lumea te ia in ras. Nu mai zic cand compari cu Winner. Vrei sa-mi spui ca rapperul de ,,prima clasa,, , recele si misteriosul Chanyeol este mai bun decat Mino? Ca Seunghoon si Jinwoo mai prosti vocal decat Exo? Seungyoon, care este coregraf, mai prost la dans decat ei?
        Uite diferenta: Winner per ansamblu sunt buni la toate capitolele, in egala masura, pe cand in exo se echilibreaza. Unul bun cu dansul mai adauga si la o prestanta, unul bun la inalte mai pluseaza la un dansator si tot asa. Aici este avantajul la exo

        Apreciază

        • *Tao o sa vina înapoi în Exo. Nici nu vorbeam de Chanyeol. CI DE TAO. Chanyeol e mediu.
          Și dovada ca revine s-a postat pe instagramul sau + Sm nu îl va lăsa să plece așa ușor.

          Apreciază

  4. Dark Diamond iti raspund aici:Bap din ce am inteles ca nu prea ii urmaresc au 2 rapperi talentati si un cantaret bun deci n-am de unde sa stiu de ei ca nu prea ii urmaresc,in nct 127 mi se pare ca yuta si winwin nu prea au talent…,iar cel si din grupul nct dream nu are o voce extraordinara… .De exo intradevar au voci foarte bune insa inafara de cei 3 si Xiumin nu vad care dintre ei ar avea un talent complet,nu doar dans sau cantat etc.Suju ii stiu dar nu ii urmaresc tot asa am auzit ca au voci insa la rap sunt slabi si dans mediocru,beatburger nu stiu de ei.
    Iar la fete I.O.I nu sunt un grup talentat,tot asa ca twice sa zic sunt…Cateva dintre ele ies in evidenta unele sunt de umplura… .Snsd tot lafel jumate dintre ele au fost intrat in grup pentru fata.4Minute am uitat de ele dar intradevar au talent,f(x) nu prea stiu mult de ele deci nu ma pronunt,iar restu am auzi de ele dar nu le stiu.
    Cat despre Winner daca zici ca nu au talent e clara.Au 2 Vocali exceptional(cu Taehyun)iar unul mediu iar linia de rap foarte buna si au un dans bun daca ai urmarit show-ul Who is Next iti vei da seama de ce zic.Insa pacat ca YG nu ii promoveaza iar Taehyun acum a si plecat deci cred ca grupul e cam pe moarte din cauza lui YG.

    Apreciază

  5. INA iti scriu aici ca nu merge sa dau reply:Da fiecare are talentul lui insa noi vorbim de artisti,un artist tre sa aibe o voce buna sau un rap bun dupa care daca ai si dans e perfect.Nu imi da tu exemple ca una gateste una deseneaza etc.Cand vor evolua atunci le voi aprecia si eu.

    Apreciază

    • Tu nu înțelegi ce ți spun eu ți am spus ca dacă spui cuiva ca e netalentat generalizezi și ca e mai corect sa spui ca nu au talent la cantat decât sa le faci netalentate.nu ma interesează dacă le apreciezi sau nu ,e părerea ta. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

