Poze amuzante…



Fiecare fan k-pop cel puţin în una din aceste situaţii se va regăsi. 

Nu ştiu dacă se merită, dar am încercat 🙂

1.De-ar fi ca idolii să ne înveţe şi pe noi, muritorii de rând, cum să ieşim bine în video la pauză…

P.S. Eu chiar şi în selfi arăt mai rău, decât ei la stop-cadru.

2.Eu, încercând să dansez Fly:
-Flyyyyyyyyyy!

3.Vă rog luaţi photoshopul de la A.R.M.Y şi IGOT7.

4.Când ceri bani pentru un bilet până în Seul, dar ceva nu a mers:
Eu: – Mamă, eşti foarte frumoasă!
M.: – Nu avem bani.

5.Când vorbesc cu mama la telefon:

6.Când cineva vorbeşte de rău fandromul meu:

7.Se apopie vacanţa, dar tu nu o duci tocmai bine cu notele…

8.În sfârşit te-ai decis să-ți vopseşti părul cât mai original:
Aşteptări VS Realitate

9.Câte ceva (toul) despre înălţimea mea:

10.Prietenele mele şi eu:

11.Când cineva a pus manele :

12.De două luni încerc să-mi conving părinţii că și coreenii sunt oameni normali. Poza a ruinat totul…

13.Cineva: De ce nu ai prieten?
Prietena: Ea după coreeni moare.
Eu:

14.Eu în aşteparea unui miracol:

15.Ochii lui Taehyung sunt un nou fel de artă:

16.Când mă vor prinde pentru furt 😀 furtul biaşilor mei:

17.Când mama a zis ca „chinezii” mei cântă bine:

18.Când ţi-ai cumpărat haine noi:

19.Eu la ore ca şi Kai la MAMA2015:

20.Din categoria: NICI O DIFERENŢĂ!

Ziceţi să continui sau nu?

 

22 de gânduri despre “Poze amuzante…

  1. Un mic sfat..daca vrei sa continui rubrica..incearca sa adaugi si gif uri..reactii..comentarii un pic mai ..sarcastice 😀 ..nu zic sa jignesti :)) doar ca , parerea mea, ar iesi mai amuzant articolul atunci 😀 ..arunca o privire si peste celelalte posturi..nu e o indrumare sa o copiezi pe ea..doar sa ti faci o idee 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

