Heize e acuzată de plagiere?


Image result for heize

Cântăreaţă dar şi rapper, Heize a revenit de curând cu melodia ‘Star‘.

Chiar dacă a luat cu asalt topurile din Coreea, se speculează că artista ar fi plagiat noua melodie. Unii fani au remarcat faptul că piesa sună similar cu melodia „Autumn Breeze”JIDA, lansată în luna octombrie.

Artista a dezvăluit: „Am lucrat la piesa ‘Star’ din luna august și am arătat asta la emisiunea ‘I Live Alone”. După acel episod difuzat, o mulțime de oameni au fost curioși și au vrut să audă piesa, aşa că am dezvăluit-o. Sunt oameni care cresc problema similitudinii dintre cântecul meu și o piesă care a ieșit în luna octombrie. Însă, acea melodie a ieșit la două luni după ce piesa mea a fost deja auzită la emisiune. Nu cred că ar trebui să mai spun ceva.”

Voi ce credeţi?

Sursa: allkpop

Save

Un gând despre “Heize e acuzată de plagiere?

Lasă un răspuns

