Teasere noi de A Pink şi Beat Win, un debut + altele


A Pink lansează noi teasere pentru revenire.

Beat Win dezvăluie teasere individuale pentru membrii Jungha şi Yunhu. Revenirea va avea loc pe 9 decembrie.

Kang Seung Yoon din WINNER va cânta un OST pentru drama ‘Love For a Thousand More‘.

Dream Catcher dezvăluie un teaser pentru debut.

Thunder debutează cu melodia ‘Sign’ în colaborare cu Koo Ha Ra.

Pentagon revine cu melodia ‘Can You Fell It’.

Jonghyun din SHINee va lansa o melodie pentru proiecul ‘SM STATION’ .

Hyoyeon dezvăluie coregrafia pentru ‘Mystery’ .

Sursa: allkpop

Un gând despre “Teasere noi de A Pink şi Beat Win, un debut + altele

  1. Thunder ❤ i se potriveste stilul asta,imi place melodia.Aww si Dara a aparut la sfarsit.Nu am acordat mare atentie trupei Pentagon la debut,dar cred ca de acum o sa o fac,poate ii si invat pe viitor cine stie,am vazut ca au melodii pe gustul meu.Vreo doi sau trei mi-au facut deja cu ochiul o.o

    Apreciază

Lasă un răspuns

