Bărbații nu o mai curtează pe Solji de când aceasta a devenit faimoasă


EXID,solji

Solji de la EXID a vorbit despre viața sa amoroasă în emisiunea ‘On the way to Round 3’, emisiune sponsorizată de firma de telefonie mobilă Morbidic.

Vedeta a fost întrebată de ce nu are întâlniri amoroase, iar aceasta a răspuns: „De când am devenit faimoasă, bărbații au încetat să mă invite la întâlniri. Cred că se simt împovărați. Eu nu sunt genul care să ia inițiativa. În trecut nu-mi plăcea să merg la întâlniri cu băieți mai tineri decât mine, dar acum nu mă mai interesează dacă sunt mai tineri sau mai în vârstă”.

Apoi brusc l-a întrebat pe Tak Jae Hoon dacă se vede cu cineva, surprinzând pe toată lumea. Tak Jae Hoon a roșit și a șoptit: „Nu sunt obișnuit cu astfel  de întrebări”.

Sursa: allkpop

Save

Save

Lasă un răspuns

