Poze amuzante…(2)


Imagini pentru kpop expectation vs reality

Odată ce am promis că revin cu un nou articol „Wanna Laugh!?”, dacă e pe placul cititorilor, iată-mă aici cu o nouă doză de umor. 🙂

1) Când te îmbrăţişează Taehyung:

2) În sfârşit, înţeleg şi eu expresia „Jimin – om deschis„:

3) Cine a zis că ei au ochii mici?

4) Trupa preferată?!

5) Viitoarea mea viaţă de familie:

6) Dacă mi s-ar plăti de fiecare dată când descarc poze cu „oppa” în telefon:

7) Intru în clasă, acolo…

8) Eu, când noaptea vine…

9) Drumul meu spre Coreea:

10) Eu şi soţul* în vacanţă:

11) Mama: Cine e în poză?
Eu: Prietenul meu.
Mama: Eu pot să fac cunoştinţă cu el?
Eu: Nu înaintea mea.

12) Întreaga mea viaţă într-o captură de ecran:

13) Când am fost prinsă noaptea mâncând:

14) Cine ştie carte, are patru ochi:

15) V-aţi regăsit?

16) Cuplurile care ies din club se împart..

17) Cum povestesc eu oamenilor despre k-pop:

18) Acum sigur ştiu ce profesie vreau să îmbrăţişez în viitor….

19) Jungkook sigur are doar 19?

20) De ce iubesc k-popul?

Save

9 gânduri despre “Poze amuzante…(2)

  1. Felicitări pentru munca depusa si tot efortul dar..tr sa o aprob pe Lauren..n am văzut nimic nou fata de postul trecut.. Ptr mine..n a fost amuzant, nu ca ar tr sa fi deranjată de asta :))) doar ca..daca continui in ritmul acesta..nu stiu, rubrica își pierde din farmec..

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

