Confesiunile unei non-fane: „Seventeen au venit la şcoala mea!”


Imagini pentru seventeen 2016

Un internaut coreean a devăluit că trupa Seventeen a evoluat chiar la şcoala în care învaţă aceasta.

„Ieri, băieţii din Seventeen au venit la şcoala mea!

Şcoala mea câştigase un oarecare concurs pe Facebook şi astfel, băieţii din Seventeen au venit aici! Nu sunt fana lor, dar îl ştiu pe Vernon. E atât de superb şi de multe ori mă uit după pozele lui pe Internet. Ieri l-am văzut în carne şi oase şi, într-adevăr, arată superbㅠㅠ. Dar nu doar Vernon arpta bine, ci şi restul membrilor.ㅠ 

Aş vrea să postez un video pe care l-am înregistrat, dar nu pot acum, aşa că voi încărca doar nişte poze.”

cats1

cats

sursă: pannatic

6 gânduri despre “Confesiunile unei non-fane: „Seventeen au venit la şcoala mea!”

Lasă un răspuns

