Kim Sejeong din Gugudan dezvăluie planurile sale de viitor


gugudan Kim Sejeong

Kim Sejeong din Gugudan are câteva planuri de viitor, pe care a ţinut să le împărtăşească la emisiunea „Yoo Hee Yeol’s Sketchbook.”

În legătură cu modul în care a denumit ultima piesă solo a sa, „Flower Road,” aceasta a declarat:„Fanii mi-au spus „ Ne vom asigura de acum încolo că vei călca doar pe drumuri de flori.” În primul rând,  ideea de „drumuri de flori ” a venit de la fanii mei, nu de la mine.” Cântăreaţa a adăugat glumind:„ Acum că mă gandesc, pare puţin egoist.”

gugudan Kim Sejeong 2

De asemenea, ea a vorbit şi despre visurile şi aspiraţiile sale de viitor, spunând:„ Sunt o persoană visătoare şi in prezent, am trei visuri. Unul dintre ele ar fi să-mi deschid propria cafenea, al doilea ar fi să excelez în tot ceea ce fac, iar ultimul este să achiziţionez două case pe insula Jeju. Eu voi locui împreună cu mama într-o casă, iar cealaltă o voi închiria, deci, practic vreau să fac bani.”

sursă: soompi

Un gând despre “Kim Sejeong din Gugudan dezvăluie planurile sale de viitor

Lasă un răspuns

