Wanna Laugh!? (45)


Revin, v-am lipsit? Nu stau mult, dar revin cu ceva bun. Un wanna laugh combinat cu conversaţii amuzante, pentru că vreau să vă fie bine. Revin cu Wanna Laugh numărul 45, pe celelalte 44 le găsiţi aici (asta pentru cine nu a văzut că a gresit numărătoarea unui articol care se pesupunea a fi wanna laugh…)

01. Ştiţi momentul acela când te dai mult mai bun decât prietenii tăi?:

  • MC: Cu cine ar trebuis a incepem?
  • Youngjae: Cu cel mai destept dintre noi. In cazul de fata eu sunt ala!

02. Forever alone marca TOP şi fanii:

  • Fan: Opp ate iubesc atât de mult că nu am un iubit!
  • TOP: Şi eu mă iubesc atât de mult că nu am o iubită!

03. Inaginaţi-vă un scenariu de genul. La magazin:

  • Vânzător: Ce aţi dori?
  • Client: Panoul din faţa magazinului
  • V: Ne pare rău dar nu este de vânzare!
  • C: Orice este expus este de vânzare? 
  • V: Da, dar…
  • C: Perfect, îl cumpar!

04. Când liderul nu mai este acolo să descrie importanţa unui album:

  • Youngjae: Haideţi să vorbim puţin despre noul album!
  • Himchan: CD-ul este rotund şi coperta este pătrată!

05. Când mama ta îţi spune că nu faci nimic şi că ţi s-au atrofiat muşchii de tot.

  • Mama: Ia deschide şi tu sticla aia hai!
  • Tu: stai să vezi că nu ai dreptate:

Mama: Aoleo dă-o la mine că nu eşti bun de nimic:

06. La un fan sign Taeil era atât de timid încât un fan l-a întrebat:

  • Fan: Ce parfum  foloseşti?
  • Taeil: Mulţumesc! 

07. Jackson simte muzica până în măduva oaselor:

08. Zelo: Nu stiam ce inseamna Zelo cand mi-am primit numele
Himchan: Si pana azi exista oameni care il strica Chelo.

09. Febra Pokemon s-a terminat aşa cum a şi început- Cu toate acestea există un Pokemon extrem de rar, care a fost văzut doar în Coreea de Sud şi a fost prins de Peniel:

10. Acel moment când treci un examen pentru care nu ai învăşat:

11. Mai stiţi profesori aceia care vă greseau mereu numele? 

  • Profesor: Cornel treci la tabla
  • C: Numele meu e Costel domn profesor!
  • P: Tot aia!

Nu vă simţiti prost, se întâmplă şi la case mult mai mari:

  • Mnet director: Deci Hard Carry de Monsta x Nu?
  • PD: Defapt este de GOT7
  • Mnet: Da da tot aia

  • Mnet direcotr: Day8 nu?
  • PD: Defapt este DAY6
  • Mnet: Da da, nu sunt prost

  • Mnet director: Jakson nu?
  • PD: Da perfect! 
  • Mnet: Nu ştii nimic

12.  Narcisismul exsită în fiecare dintre noi, mai mult sau mai puţin:

  • Fan:  Arăţi extraordinar!!!!
  • Sunggyu: Ştiu! 

13. Păi …..păi şi da exact. Acel moment cănd habar nu ai cum degenerează discuţia cu prietenii tăi:

Daehyun plănuieşte să îl păcălească pe Jongup care crede că îl vor păcăli pe Zelo

Jongup: În acel moment hyungs au început să se comporte ciudat

JU: Daehyun a devenit dintr-o dată serios. I-am spus clar lui Himchan hyung că îl vom păcăli pe Zelo dar…

JU: Toţi au putut vedea că mă păcăleau pe mine

JU: Odată ce mi-am dat seama, nu ştiam ce pot face. Nu puteam să mă las păcălit

Zelo (confuz rău): În timp ce făceam astam nici eu nu mai ştiam pe cine păcălim

Yongguk: Ei habar nu mai au pe cine păcălesc!

Daehyun: Pare că am fost singrul transformat în idiot

14. Momentul acela când auzi cuvintele magice

Vă vom aduce nişte mâncare:

15. Diferenţele sunt un lucru necesar acestei rubrici aşa că: cum crezi că dansezi şi cum dansezi defapt:

16.  Pozele de mai jos sunt una şi aceeaşi nu? Eu chiar nu văd diferenţa….

17. Hei bate palma, un HI5, hai bate palm……

https://vine.co/v/5XMLtgxt9v2/embed/simplehttps://platform.vine.co/static/scripts/embed.js

18. Băieţi pozaţi cât mai normal pentru cameră dar de asemenea şi puţin cool:

19. Ştiţi căţeii aceia care dau din cap pe bordul maşinii? I-am văzut la un concert:

slithersoo: “This honestly made my day ”

20. Când tu şi prietenul tău sunteţi la fel de beţi amândoi:

image

image

21. Hei vreau să fac o poză, poţi te rog să te pui în cea mai confortabilă poziţie pe care o găseşti? Nimic sofisticat. 

Shinyoung: Sigur:

22. Ştii că poliţia din Coreea e cool atunci când îi vezi pe stradă făcând asta:

exofunny: “ galaxy—-panda: “ Korean police doing exo overdoes ” ”

Imaginaţi-vă totuşice amenzi dau dacă pe lângă muncă au timp să se şi distreze…

  • Poliţia: Trage pe dreapta!
  • Persoană care a întrecut limita de viteză: Primesc amendă?
  • *EXO cântă pe fundal*
  • Poliţai: Ascultaţi cumva EXO?
  • Persoană: Da, e noul single
  • Poliţai luând staţia: Cod 10 avem o persoană care ascultă EXO, repet avem o persoană care ascultă EXO.
  • Persoană: Sunteţi fan?
  • Poliţai: Sigur că da EXO-L până la moarte
  • Persoană: Asta înseamnăc că pot scăpa de amendă, aşa ca de la EXO-L la EXO-L?
  • Poliţai: Care a fost al treilea premiu câştigat de EXO în anul 2014? 
  • Persoană:…..Nu ştiu….nu am numărat…
  • Poliţai: Amenda se dublează!

23. Jin este preotul, V este copilul botezat…Rap Monster e mătuşa nebună care stă într-un colţ şi priveşte toată scena şi speră să ajungă la băutură cât mai repede:

image

image

image

24. Zâmbetul unui bărbat este cel mai frumos lucru posibil:

25. Când prietenul ăla nebun încearcă să se dea în spectacol şi celălalt are de suferit:

himchangifs: “ “Zelo’s kip/kick up feat. a scared Himchan ” ”

26. Că tot este sezonul. Eu una nu suport UGG-urile şi de fiecare dată când îmi spune cineva dar sunt extrem de superbe, am faţa lui Key:

27. Există mai multe tipuri de oameni…în cazul de faţă 2, atunci când vine vorba de săritul pe trambulină:

Pariu că JB a fost confuz între care e capul şi care îi sunt picioarele, câteva minute…

 

Ştiu că nu prea postez des în ultima vreme daaar ştiu ce s-a întâmplat aici aşa că am ceva de spus: să ştiţi că:

Imagini pentru youngjae funny

10 gânduri despre “Wanna Laugh!? (45)

  1. De fapt, eu şi tu am încurcat numărătoarea pentru că ai pus în trecut acelasi numar la doua articole Wanna Laugh si eu nu am schimbat pentru ca ma gandeam ca asa trebuie :))))) idk why
    Si deja il numerotasem automat gresit pe al Dinnei :))

    Apreciază

  2. Pingback: Cele mai populare articole pe K-POP ROMANIA în 2016 | Kpop Romania

Lasă un răspuns

