Nam Goong Min, Nam Sang Mi şi Junho vor juca într-o nouă dramă


Junho,nam-goong-min,nam-sang-mi

Actorii Nam Goong Min, Nam Sang Mi şi Junho din 2PM au fost confirmaţi pentru drama de pe KBS 2TV, „Chief Kim„.

Ştirile declară că cei trei vor fi protagoniştii dramei ce va fi difuzată începând cu 25 ianuarie. Se pare că Nam Goong Min îşi va face o transformare uimitoare pentru rolul său, de asemenea, şi Nam Sang Mi ne va încânta cu farmecele ei în noua producţie.

Junho din 2PM va juca rolul lui Seo Yul, un student ce a trecut examenul judiciar şi se pregăteşte să devină cel mai bun procuror, asta până când i se propune să devină directorul financiar al unei întreprinderi mari.

Drama va avea premiera luna viitoare.

sursă: allkpop

Un gând despre “Nam Goong Min, Nam Sang Mi şi Junho vor juca într-o nouă dramă

Lasă un răspuns

