”Iubita” lui Seungri din Big Bang a oferit un interviu pentru presa japoneză?


Shukan Bunshun, un ziar tabloid japonez, a raportat că a primit un interviu în exclusivitate de la iubita lui Seungri din Big Bang.

Tânăra, care nu a dorit să-și divulge identitatea, a declarat că are o relație cu Seungri, încă din anul 2013. De asemenea, a mărturisit că l-a cunoscut pe idol într-un bar de karaoke.

În interviul pe care l-a acordat, presupusa iubită a membrului Big Bang susține că ea a fost cea care l-a invitat pe Seungri la un motel: ”Când l-am cunoscut, el era foarte precaut, a trebuit să-i ”fur” telefonul, drept momeală, pentru a-l motiva să meargă cu mine în camera de hotel. Apoi, m-a lăudat pentru ingeniozitatea mea.”

Interviul complet va fi lansat la 15 decembrie.

Shukan Bunshun urmărește activitățile trupei Big Bang în Japonia, acesta a oferitși primele informații despre relația secretă dintre G-Dragon și Komatsu Nana. 

cr: yesasia

4 gânduri despre “”Iubita” lui Seungri din Big Bang a oferit un interviu pentru presa japoneză?

  1. A… n-am uitat de ea. Uneori stau în pat și mă gândesc fără scop …. (nonstop) Cum ar fi dacă ar fi… Și de curând mi-am amintit de ea… Serios , acum… CAT DE IDIOT SA FII SA CREZI AȘA CEVA ?!

    Apreciază

  2. Oricine ar putea spune asta,daca ar fi dupa mine si eu am o relatie de genul din 2013 cu un idol lol.Dovezi,iar atunci cand zic dovezi ma refer la unele care nu pot fi contestate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

