Cine i-a cuplat pe Min Hyo Rin şi Taeyang?


Taeyang,G-Dragon,min-hyo-rin

Big Bang au fost invitaţi la emisiunea „Radio Star” şi acolo au recunoscut cine a jucat un rol important în formarea cuplului Min Hyo Rin şi Taeyang!

Se pare că este chiar G-Dragon, acesta spunând: „Cred că am fost o punte de legătură între cei doi. I-am recomandat-o pe Min Hyo Rin – ce era prietena unui prieten – lui Taeyang pentru clip-ul său, gândindu-mă că s-ar potrivi rolului. Se pare că şi Taeyang se gândise la ea. Când am vizitat platoul de filmări, l-am văzut cum avea un zâmbet până la urechi. E o melodie tristă, dar când o îmbrăţişa, arăta fericit.”

Liderul trupei a mai dezvăluit că acesta este mentorul lui Taeyang când vine vorba de viaţa amoroasă: „Când Taeyang e într-o ceartă cu iubita sa, i se citeşte totul pe faţă. Uneori mă întreabă ‘Ce să fac într-o astfel de situaţie?’ „.

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

