[CCC] Park Bo Gum vizitează copiii bolnavi


Imagini pentru park bo gum 2016

Zilele astea, actorul Park Bo Gum a vizitat copiii de la un spital! Mulţi au fost înduioşaţi de faptul că actorul a lucrat pentru o zi la spital, însă reacţia unor internauţi este chiar ilară!

  1. [+10,353, -300] Ticălos mic…firar…
    – mă regăsesc în acest scurt comentariu…
    – ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
    – un comentariu aşa scurt, dar care îmi reprezintă emoţiile acum
    – Park Bogum chiar e perfect
  2. [+8,809, -198] Faţa lui e frumoasă şi acţiunile pe care le face sunt frumoase♥♥ Park Bogum, mult succes♥♥
  3. [+8,679, -378] Yah, sunt băiat, dar e ok să-mi placă de tine, nu?
    – Şi eu sunt băiat, dar Bogum e al meu!
    – Dăm petrecere de gay, yo
    – Şi eu sunt băiat…dar m-aş duce la întâlnire cu Park Bo Gum
    – Va fi în pericol odată ce se duce în armată
    – Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋce comentarii nebuneㅋㅋㅋㅋ
  4. [+6,588, -251] Nu ar mai fi Bogumie al nostru dacă n-ar fi plâns
  5. [+5,932, -384] Zeul-Bogum, chiar dacă sunt băiat, vreau să mă întâlnesc cu tine
    – Nu eşti singurul
    – De ce băieţilor le place atât de mult de Bogum?
  6. [+1,277, -32] Copiii probabil că au avut o zi frumoasă. Aveţi grijă de sănătatea voastră. Bogumie, fighting!
  7. [+1,293, -38] Firar, ce băiat
  8. [+1,250, -40] De fiecare dată când mă uit la Bogum, vreau să fiu un om ca el
  9. [+1,202, -39] Sincer, e imposibil să nu-l placi

sursă: pann-choa

Un gând despre “[CCC] Park Bo Gum vizitează copiii bolnavi

Lasă un răspuns

