[CCC] TWICE trebuie neapărat să-şi îmbunătăţească abilităţile vocale?


Imagine similară

Un recent post pe Pann critică abilităţile vocale ale trupei TWICE şi spune că, pentru a rămâne în continuare în industria de divertisment, trebuie să şi le îmbunătăţească neapărat.

Pe scurt, autorul postului scrie că TWICE este o trupă pur comercială cu feţe frumoase şi melodii ce prind bine la public, dar fără vreun talent anume. Totul a început încă din programul „Sixteen” unde doar membrele frumoase au fost selectate pentru trupă. De asemenea, melodiile lor sunt pozitive, îţi rămân în cap şi sunt pe gustul publicului, dar nu le scot în evidenţă deloc talentul vocal, rapul sau dansul. Autorul îl mai felicită pe Park Jin Young pentru acest succes comercial, dar menţionează că TWICE trebuie neapărat să-şi îmbunătăţească abilităţile sau vor dezamăgi rău pe viitor.

  1. [+238, -22] Nu am înţeles niciodată de ce Momo a fost adusă înapoi în „Sixteen” după ce a fost eliminată. Îmi place de ea, dar e evident că a fost eliminată pentru că se descurca prost şi a fost adusă înapoi pentru că era populară. Cum ar trebui să se simtă membrele ce şi-au îndeplinit misiunile cu succes, dar n-au trecut mai departe? ㅋㅋㅋㅋㅋ Nu e vina lui Momo, dar JYP n-ar fi trebuit să numească asta show de
    supravieţuire când e clar că nu era…
  2. [+215, -15] De fiecare dată când Park Jin Young critică participanţii la „K-Pop Star” precum că nu le simte emoţiile prin cântec sau altceva, aş vrea să meargă să le înveţe pe TWICE să cânte..
  3. [+182, -28] Nu-mi plac TWICE atât de mult, dar nu sunt toţi idolii comerciali? TWICE lansează astfel de piese pentru că acesta e stilul lor. Trebuie să ai melodii atrăgătoare, frumoase sau lumea n-o să le asculte. Scuze că aduc nume, dar „LUV” şi „Mr Chu” de la A Pink era ceva gen fie îţi place, fie nu, iar „Mr.Mr” de la SNSD a câştigat #1 la emisiunile muzicale doar datorită fandom-ului mare. Singurul motiv pentru care A Pink şi SNSD au ajuns unde sunt astăzi e pentru că membrele au voci foarte bune. TWICE…nu prea + mai au şi multe membre de diferite naţionalităţi. Sincer, „Sixteen” părea că e un show unde câştigătoarele deja au fost alese şi au fost incluse acolo ca să prindă popularitate. Înţeleg despre ce vorbeşte autorul postului. TWICE sunt ca chipsurile de miere. Vor ajunge la culmea popularităţii lor, dar din moment ce abilităţile lor nu se mai îmbunătăţesc, lumea nu va mai fi interesată de feţele lor şi popularitatea va dispărea.
  4. [+113, -2] TWICE a prins atenţia publicului şi au un fandom mare acum, dar dacă vor continua aşa fără să arate semne de îmbunătăţire, vor fi criticate mereu din cauza faptului că nu pot cânta. Ar trebui să lucreze la asta dacă vor o carieră longevivă.
  5. [+94, -6] TWICE are 9 membre pentru o melodie, dar vocile lor tot se sparg şi rămân fără aer în timp ce cântă. Nici măcar o melodie n-o pot cânta.
  6. [+89, -14] Complet de acord. TWICE sunt atât de populare acum că vei fi imediat criticat dacă spui ceva rău de ele. Lumea le apără spunând „Au multe membre frumoase şi melodii bune, de ce mai ai nevoie?”ㅋㅋㅋ Poate faptul că sunt cântăreţe, dar nu pot deloc să cânte
  7. [+64, -4] Cred că unii nu prea înţeleg ce vrea să spună autorul postului. Da, toate trupele sunt comerciale, dar aici încearcă să se spună că restul trupelor, cel puţin, încearcă să-şi îmbunătăţească abilităţile vocale, să-şi creeze un stil specific lor, dar TWICE doar arată cât de frumoase sunt, în timp ce niciuna din ele nu poate cânta bine. E o trupă creată doar pentru a face bani.
  8. [+60, -63] Dar e vreo trupă recentă ce nu e comercială?  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Idolii nu rămân populari prea mult timp, trebuie să scurgi banii cât încă sunt în vogă şi apoi poţi să-i arunci. Nu sunt cântăreţi, nu vă aşteptaţi să poată cânta. Voi singuri sunteţi vinovaţi pentru crearea repetată a astfel de idoli prin simplul fapt că vă plac şi le deveniţi fani. TWICE e doar un produs scos de companie. Industria muzicală a pierit în momentul în care idolii au ajuns s-o domine.ㅋㅋ
  9. [+56, -2] Nu e uşor să ai şi talent şi succes comercial precum TVXQ, Big Bang sau SHINee
  10. [+37, -0] Să fim sinceri, chiar nu sunt aşa talentate în comparaţie cu celelalte trupe. Dansurile lor sunt de copii şi poate că e din cauza membrelor de origine străină, dar nu înţeleg nimic din ce cântă acolo
  11. [+30, -3] Sincer, TWICE nu au niciun OST pentru că nu au talent, nu? Chiar şi Umji din G-Friend are un OST şi trupe necunoscute ca Gugudan sau Cosmic Girls au cântat OST-uri. De ce credeţi că doar TWICE nu au niciunul?ㅋㅋ Nayeon e considerată bună doar în comparaţie cu restul membrelor din TWICE, dar abilităţile ei nu se compară nici cu sub-vocalişti ca Sunny din SNSD sau Bomi din A Pink. Ar fi la nivel cu sub-vocali ca Oh Hayoung, Yuri sau Sooyoung.
  12. [+30, -0] Hai să fim sinceri şi să amitem că nu au pic de talent
  13. [+29, -3] Nu mi-a păsat niciodată de ele, dar sincer, am fost şocat când le-am auzit la MMA. Dacă tot câştigă premii mari ca daesang-uri, ar trebui măcar să-şi îmbunătăţească abilităţile ca să le merite, ca şi alte trupe.
  14. [+28, -1] Dovadă că TWICE nu pot cânta: a trecut mai bine de un an de când au debutat, sun extrem de populare, dar nu au lansat niciun OST. Până şi I.O.I, care a debutat mai târziu, are un OST…Red Velvet şi G-Friend la fel, au foarte multe.

sursă: netizenbuzz

26 de gânduri despre “[CCC] TWICE trebuie neapărat să-şi îmbunătăţească abilităţile vocale?

  1. Binenteles, chiar nu au talent. Am fost socat cand le-am vazut prestatia de la MMA. Am vazut tot show-ul atunci, n-am ratat nici o prestatie de la un artist. Cele mai dezamagitoare au fost TWICE, daca nu credeti, priviti-le prestatia, Cheer Up au mai cantat cum au cantat, dar TT a sunat groaznic. E o trupa fara talent la cantat, dar ce sa-i faci, aspectul aduce bani.
    Am vazut ca deseori erau comparate cu Black Pink aici pe blog. De fapt, nici nu cred ca e cazul sa le comparati pe TWICE cu Black Pink, TWICE sunt varza la capitolul talent. Black Pink insa sunt cu mult peste TWICE si la rapp si la vocal, chiar si la dans. Inca nu am vazut nici un comentariu lasat de internautii coreeni, unde sa se spuna ca Black Pink sunt fara talent. Chiar se spune despre Black Pink ca este o trupa de prima clasa (au voci, la rapp se pricep, cu dansul stau bine, de aspect nici nu mai zic, pacat ca YG uita sa le promoveze).
    Au adus-o pe Momo in trupa pentru ce? Pentru dans de copii? Ar fi trebuit sa le dea o coregrafie mai complicata daca e si ea in trupa, nu? Altfel care e rolul ei aici.
    Au fost concurente mai bune ca Momo si Tzuyu in Sixteen, care chiar meritau un loc in TWICE, un exemplu e Somi, care demonstreaza acum de ce e in stare, demonstreaza ca e mai buna cu mult decat acele membre de umplutura.
    Ah, da, pentru comparație. In continuare aveți prestatiile de care v-am vorbit mai sus!!!

    TWICE (ascultati prestatia cu TT, acolo chiar se observa bine 😀 )

    Black Pink (acum urmariti o prestatie normala, ascultati cat de bine suna vocile lor)

    Apreciază

  2. Cred ca din cauza asta se zvoneste ca Somi o sa intre in Twice dupa ce termina cu IOI. JYP vrea ca Twice sa aiba macar o membra cu talent in trupa.
    Cu toate astea, eu sper sa nu fie asa. Sper sa nu o adauge la Twice pentru ca are atat de mult potential incat poate sa mearga solo.

    Apreciază

    • Iti dau dreptate partial. 🙂
      Stii ca Jihyo (asa e numele ei corect) dupa ce a participat la emisiunea „King of Masked Singer”, unde toti participantii isi demonstreaza abilitatile vocale, coreenii au crititcat-o dur pe ea (Jihyo) ca nu stie sa cante si ca degeaba se lauda peste tot ca a facut 10 ani de stagiere??
      De Mina nu stiu ce sa zic, n-am ascultat-o, dar nici vocalul ei nu este privit cu ochi buni, mai ales dictia. Dupa ce s-a lnsat TT, coreenii s-au plans ca nu inteleg nimic din ce canta Momo, Sana, Mina si Tzuyu si ca au nevoie sa citeasca textul piesei pentru a intelege despre ce e vorba.

      Apreciază

  3. Nu știu ce sa zic … 😕
    Da , ei au Multă dreptate . Twice nu prea au talent . Dar faza cu dansurile e putin exagerata . La o adică , dacă le dai sa danseze un dans mai complicat sunt sigura ca se descurca , coregrafiile pieselor pe care le au sunt făcute de agenție si la fel și melodiile .
    Și în plus , Twice nu sunt singurul grup netalentat de fete … Probabil internauții sunt „jigniți” de faptul ca ele sunt și populare .
    (Nu mă urâți) Eu nici nu le consider pe fetele din Twice așa de frumoase … Poate coreenilor le plac , însă pentru mine ele nu sunt nici talentate și nici frumoase . STRICT PAREREA MEA

    Apreciază

  4. Îmi place de Jihyo. Când am văzut cm cântă Like OOH-AHH Mr Removed chiar suna bine. Eu nu cred că nu poate ridica nota din CheerUp, ci trebuie să se concentreze în loc să danseze și să zâmbească în fața camerelor. Poate se teme să nu o dea în bară să greșească dansurile. E adevărat, nu are o voce extraordinară, uimitoare, dar nu o consider netalentată. Și în plus are un caracter drăguț, mereu e respectuoasă, zâmbește larg și aplaudă orice artist de lângă ea.
    Nayeon e ok. Nu imi place atât de mult vocea ei, nu e ceva deosebit, dar dacă are o tehnică vocală bună nu văd de ce să nu fie lead vocalist.
    Și vocea lui Jungyeon e drăguță. Doar că nu știu cât de bună e, melodiile de până acum nu m-au făcut să-mi dau seama de ceva în legătură cu talentul ei. Poate dacă ar primi șansa ar arăta mult mai mult.
    Chaeyoung e un rapper bun, dar primește părți banale și mulți o consideră slabă. Aș vrea să aibă un solo rap și să fie unul adevărat, să închidă gura haterilor.
    Sana părea că are o voce drăguță la început, îmi amintea de Sunny sau Joy. Dar după ce am ascultat partea ei din TT mi-am dat seama că tehnicile ei vocale sunt varză. Nu își poate controla vocea deloc.
    Vocea Minei nu mi-a plăcut niciodată, sună foarte ciudat. Recunosc că nu sunt foarte bună la a recunoaște talentele, dar ea nu sună bine deloc în melodiile de până acum. Poate o să-mi schimb părerea dacă o voi auzi cântând o melodie serioasă, dar până acum spun că nu e făcută să fie cântăreață.Poate să aibă cele mai bune tehnici, e doar că nu are culoare în voce. Nu înțeleg de ce i se dau atât de multe părți.
    Dahyun nu e un rapper bun, nu știu ce să spun despre ea. Dacă poate progresa în ce face e bine. Nici vocea ei nu impresionează.
    Ciudat, dar îmi place vocea lui Momo. Vreau tare mult să-și îmbunătățească tehnicile, culoarea ei îmi place. Mai ales în TT și Cheer Up. Și să nu îi mai dea părți de rap, oricum nu se pricepe.
    Nici Tzuyu nu sună atât de groaznic pe cât spuna lții. Ea își poate duce părțile până la capăt și sună exact ca în videoclipuri. Ea mi-e indiferentă, nu știu încă dacă-mi place vocea ei sau nu.
    A fost doar părerea mea, deși nu știu cine o să citească ditamai comentariul :))

    Apreciază

  5. Chiar daca au melodii cu multe vizualizarii ,nu au talent deloc sunt praf la capitolul prestatie LIVE,(sunt bune doar la aspect ) nu vad trupa TWICE prea departe, daca nu o sa se faca niste schimbari mariiiiiiii .BLACKPINK sunt mult peste ele in tot ,cea ce nu ma mira ,toti artistii din YG au voce si prestatile lor live sunt foarte bune .cel mai bun exemplu pe langa BlackPink care in vine acum in minte e BB sau prestatie solo Taeyang ,e incredibil atunci cand el ,voce lui suna exact cum e in MV ,si nu numai in cazul lui (cand vine vorba de YG ) ( asta e parerea mea)YG cauta in general talent si dupa aspect .(din ce am observat eu )

    Apreciază

  6. Doamne ce oamnei ! 😂 Dacă voi ați cânta si ați dansa în acelasi timp . Ce ați face ? Aveti cumva experientă să comentați ? Daca sunteți asa talentate cantați si dansati o melodie si bagați-o pe youtube. 😂

    Apreciază

    • Sunt de acord cu tine.Nu ca sunt eu o mare fana Twice imi plac aproximativ toate trupe kpop, dar dupa parerea mea este foarte greu sa canti si sa dansezi in acelasi timp si sa canti si doua melodi una dupa alta fiecare cu o coregrafir proprie…Au faima au bani au peste 100 mil de vizualizari pe youtobe ce le mai trebuie… Se pare ca sunt geloase pe talentul lor.

      Apreciază

      • De parca numai TWICE a cantat acolo (sau canta oriunde) 2 melodii la rand. Sunt trupe care au coregrafii mult mai complicate: BTS, INFINITE, NCT 127, MONSTA X, G-Friend – ei cum canta bine????

        Apreciază

        • Aci era subiectul strict de Twice .. De ce îmi dai exemple de alte trupe ,a ba da stiu ! Nu stii ce sa mai zici ? Cand o sa dansezi si o sa cânti ca Twice atunci sa raspunzi la comentariul meu ! 😡😒Nu ca aș tine cu persoana care a comentat mai sus .. Este părerea mea !

          Apreciază

          • pfff 😀 TU te auzi ce zici?? tocmai la tema am lasat comentariul. Adica vrei sa zici ca TWICE, bietele TWICE, care au cantat 2 melodii cu coregrafie simpla si fiecare membra cate 2 versuri in cruce, din cauza coregrafiei au avut o prestatie rea? Atunci unde sunt acei 10 ani de stagiere a lui Jihyo???? 10 ani de stagiere e ceva, nu crezi? Sunt idoli care doar intr-un an, doi au devenit adevarate talente. Ma faci sa rad cu comentariul tau, serios 😀 😀
            Cunosti si tu la cantat ca si musca la dansat.
            Toata lumea (majoritatea) sunt de parere ca TWICE nu sunt talentate si vin si cu argumente, dar voi … cascati bine ochiii 😀 😀 Ramaneti cu parerea voastra de doi bani 😀 😀
            Stiu, voi recunoasteti ca nu sunt talentate, dar de tare ce sunteti ONCE, veniti sa la aparati. Foarte buna treaba, BRAVO 😀

            Apreciază

            • Daca ele sunt asa netalentate .. As vrea sa te vad pe tine ce talentata esti ! Dar stai ! Nu esti sti de ce ? Nu esti Twice .. Daca ai face coregrafiile lor si ai canta ca ele nu ti-ar fi usor !Nu ma deranjeaza parerea
              ta ! Dar atat timp cat pe mine nu ma deranjeaza .. Nici pe tine nu ar trebui sa te deranjeze ! Asta e parerea mea.P.S te rog ceva foloseste si tu cuvinte mai noi .. Nu mai fi asa invechita. Please 😂

              Apreciază

              • Tocmai din cauza ca esti ”noua” nu stii nimic 😂😂😂
                Invechita cum sunt, dar macar pricep ce e ala talent si pot face deosebirea, nu ca tine.

                Hai PA, vad ca n-am cu cine vorbi. La nivelul tau nu cobor, daca ai ceva de zis: ”Abtine-te” sau cel putin, urca la nivelul MEU. Talentat-o!!! 😂

                Apreciază

  7. Ele sunt plătite drept cântărețe, nu drept dansatoare. Daca vroiau doar sa danseze nu sa cante se faceau dansatoare nu idoli. Nu mai veniti cu argumentul asta penibil ca nu pot sa cante perfect pentru ca danseaza. Cum a mai zis cineva, sunt trupe cu coregrafii de zeci de ori mai grele, de la care ti se ia tie rasuflarea cand te uiti, si ai caror membri tot reusesc sa cante.
    Twice sunt mediocre, de un nivel scazut, care au devenit atat de cunoscute datorita norocului. Nimic special, s-a mai intamplat lucrul asta in k-pop.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

