Heechul din Super Junior mărturiseşte că a vrut să părăsească agenţia SM


Super-Junior,Heechul,TVXQ,Yunho

Heechul din Super Junior a dezvăluit că atunci când era stagiar mai mulţi colegi l-au sfătuit să nu părăsească agenţia SM Entertaiment.

Recent, Heechul a apărut în calitate de invitat alături de vechiul său prieten Jungmo din Trax în cadrul emisiunii „Singdarella”, iar pe parcursul acesteia, cei doi au povestit câteva întâmplări. Membrul Super Junior a spus: „ Iniţial trebuia să debutez în Trax ca solist principal. La acea vreme, gusturile mele muzicale nu aveau nicio tangenţă cu cele ale producătorilor de la agenţie. În acea perioadă am avut de scris multe scrisori de scuze.

Artistul a continuat: „ Am fost foarte frustrat încât am renunţat şi m-am întors în oraşul meu natal, în Gangwondo. Jungmo şi Jay din Trax, Yunho din TVXQ şi Donghae din Super Junior m-au convins să mă întorc la SM.”

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

