T.O.P din Big Bang dezvăluie câte prietene a avut


TOP

T.O.P din Big Bang a dezvăluit cu câte femei s-a întâlnit!

În episodul de pe 28 decembrie la ‘Radio Star’ , T.O.P a discutat despre viața amoroasă în detaliu. El a spus: „De când aveam 19 ani, m-am întâlnit cu 3 persoane. În prezent, sunt singur.”

De asemenea, el a dezvăluit că se întâlneşte doar cu femei care nu beau spunând: „Îmi place să beau, dar îmi plac femeile care nu beau. Însă ele nu pot sta lângă mine.”

T.O.P a declarat: „O dată m-am întâlnit cu o fată căruia îi placea să bea. Am fost împreună timp de 3-4 ani, dar nu am amintiri cu ea. Pentru că din cauza alcoolului, întotdeauna mi-am pierdut cunoștința. De atunci, încerc să cunosc fete care nu beau. Atunci când beau, de obicei îmi opresc telefonul.”

De asemenea, el a mai spus: „Când mă întâlnesc, nu vreau să mă apropii de cealaltă persoană. Când mă uit înapoi, îmi plac momentele când nu am fost apropiați. Îmi place ca ea să fie întotdeauna acolo pentru mine. Îmi place când ea nu intervine în ceea ce fac. Îmi place să vorbesc în mod formal și să nu devenim prea apropiaţi” la care Kim Gu Ra a spus: „Ar trebui să te întâlneşti cu un angajat al guvernului”, făcându-i pe ceilalţi să râdă.

Sursa: allkpop

5 gânduri despre “T.O.P din Big Bang dezvăluie câte prietene a avut

  1. Il inteleg. Artist, excentric, intens, senzitiv, pare workaholic, pasiune in sticle. Este o persoana cu mari principii, destul de greu de modelat. O mare provocare daca stai sa te gandesti

    Apreciază

Lasă un răspuns

