Henry are probleme cu SM Entertainment?


henry-lau-trap-mv-screencap-2

Ultimul mesaj lăsat de Henry din Super Junior-M pe contul său de Instagram indică că idolul pare să aibă probleme cu agenţia sa, SM Entertainment.

Pe 31 decembrie, în jurul orei 2:40 dimineaţa (conform fusului orar al Coreei de Sud), Henry a lăsat un mesaj pe Instagram în care sugerează că ar avea probleme cu SM Entertainment.

screen-shot-2016-12-31-at-3-38-24-am

„Sunt obosit. Sunt extenuat. Nu mai pot suporta. A fost o greşeală încă de acum 9 ani. A devenit atât de mare, încât nu mai pot rezista. Ce să fac?”

În urma spuselor sale, putem presupune că se luptă cu ceva ce a început acum 9 ani. Acum aproximativ nouă ani, Henry a debutat. Mai târziu, acesta a comentat la acelaşi post:

„Eu…eu îi am acum doar pe fanii mei. Dacă vedeţi acest mesaj, atunci, vă rog, vorbiţi în numele meu. Compania nu mă mai ascultă.”

Acesta nu menţionează direct SM Entertainment, însă este sub un contract exclusiv sub aceasta şi nu mai are vreo altă agenţie sub care activează.

Oare ce se întâmplă?

sursă: koreaboo

Un gând despre “Henry are probleme cu SM Entertainment?

Lasă un răspuns

