Jaejoong din JYJ îşi încheie serviciul militar


jyj kim jaejoong

Jaejoong din JYJ a fost eliberat din Divizia 55 a infanteriei din provincia Gyeonggi, în dimineaţa zilei de 30 decembrie.

În timpul ceremoniei, acesta a spus: „Sunt recunoscător că au venit atât de mulţi oameni. Mulţumită tovarăşilor mei, am dus-o foarte bine. Cei care m-au aşteptat afară în tot acest timp mi-au oferit curaj şi forţă să lucrez din greu în timpul serviciului militar. Sunt mai mare decât prietenii cu care m-am antrenat, de aceea m-am străduit să lucrez şi mai mult.”

Jaejoong a continuat: „Sunt mulţi oameni pe care vreau să-i văd, dar mai întâi vreau să-mi văd familia, membrii staff-ului şi prietenii. Cel mai mult voiam să-mi văd fanii. Mă bucur că mâine va fi un fanmeeting,” referindu-se la fanmeeting-ul ce va avea loc mâine, 31 decembrie, la COEX Live Plaza în Gangnam, Seul.

Acesta a mai spus că, în timpul serviciului militar, a urmărit multe trupe feminine şi a spus cu un zâmbet: „Mi-au plăcut multe trupe precum Twice şi Black Pink. Mi-au oferit mult curaj.”

În legătură cu programul său, acesta a declarat: „Am de gând să-mi văd fanii mâine. De asemenea, plănuiesc să susţin un turneu pe viitor. Îmi voi continua activităţile de promovare şi în continuare.”

sursă: soompi

4 gânduri despre “Jaejoong din JYJ îşi încheie serviciul militar

Lasă un răspuns

