Nayeon din TWICE criticată pentru evoluţia sa de la ‘2016 KBS Gayo Festival’


Imagini pentru nayeon cheer up

Nayeon din TWICE a cântat o melodie împreună cu mama ei la ‘2016 KBS Gayo Festival‘, drept mulţumire pentru sprijinul şi iubirea ei. Cu toate astea, unii internauţi au fost nemulţumiţi atât de conceptul acesteia, cât şi de abilităţile ei vocale.

Mai jos sunt unele dintre cele mai votate comentarii de la articolul ei de pe Nate.

„Wow, chiar a cântat prost. LOL. Eram în camera mea când am auzit asta la TV şi mă întrebasem cine oare cântă atât de prost. Am venit până în living ca să aflu. Orice persoană obişnuită cântă mai bine decât ea. Serios.”

„Sincer, a cântat groaznic.”

„Nu e concertul ei solo. De ce s-o aducă pe mama ei la un astfel de festival?”

Ken din VIXX a cântat superb, însă, din păcate, ea a trebuit să evolueze exact după el. Nici n-a putut să atingă notele alea. Mă simţeam incomod pentru ea.”

Vedeţi evoluţia lui Nayeon mai jos. Ce credeţi?

sursă: allkpop

6 gânduri despre “Nayeon din TWICE criticată pentru evoluţia sa de la ‘2016 KBS Gayo Festival’

  1. S-A forțat la notele înalte și nu termina fraza, poațe din cauza ca un a respirat cum trebuie? Nu știu. E frumos momentul, are voce, dar e încă cărbune „mai curat”. Nu vreau sa supăr, dar ăsta e părerea mea.

    Apreciază

  2. Nu mi se pare rău momentul… Doar ca nu a putut sa ajungă la notele inalte… Oricum cred ca mama ei se simțea mândră iar ea cred ca avea niste emoți foarte mari..

    Apreciază

  3. După părerea mea nu a cântat rău. Și nu sunt de acord ca orice om random de pe strada, sa zic așa, ar putea canta mai bine. Nu are o voce unica sau foarte buna , dar are în de ajuns sa nu cânte prost.

    Apreciază

Lasă un răspuns

