Sungmin din Super Junior a fost eliberat din serviciul militar


Sungmin,Sungmin,kim-sa-eun

Azi, 30 decembrie, Sungmin din Super Junior și-a terminat serviciul militar obligatoriu.

Acesta a vorbit cu reporterii prezenți la eliberarea sa și a răspuns unor întrebări, spunând ce vrea să facă în primul rând:‘Înainte de toate, vreau să mănânc ceva bun. Și mâncarea din armată a fost bună, dar vreau niște orez cald, gătit. Va fi curând ziua mea de naștere, deci vreau și niste supă de alge.’.

În privința planurilor sale imediate, Sungmin a declarat: ‘După ce îmi voi fi salutat fanii, vreau să-mi văd familia. Soția mea se ascunde în locul nostru secret. Avem un cuibușor al nostru. Sunt foarte fericit când mă gândesc la viața noastră de proaspăt căsătoriți.  Mă gândesc  la promovări și la întâlniri cu fanii. Consider că trebuie să dau tot ce am mai bun.’

Sungmin s-a căsătorit cu actrița Kim Sa Eun în decembrie 2014, după care a plecat în armată în martie 2015.

Sursa: allkpop

2 gânduri despre “Sungmin din Super Junior a fost eliberat din serviciul militar

Lasă un răspuns

