Dragi cititori, echipa K-POP România vă urează un An Nou fericit!


Imagini pentru heppy newyear

În numele întregii echipe K-POP România vă doresc un An Nou Fericit!!! Fie ca noul an să fie pentru voi CEL MAI BUN și cel mai de SUCCES în toate activitățile voastre!

2016 ne-a oferit o mulțime de emoții plăcute, dar și mai puțin plăcute. Împreună ne-am bucurat de comeback-urile idolilor noștri favoriți, de debuturile trupelor rookie, de emisiunile de divertisment preferate și de dramele pe care le-am așteptat cu sufletul la gură. Împreună am ascultat muzică bună, ne-am bucurat nespus de mult (unii) la auzul veștilor despre noile cupluri și desigur, am plâns … da, am plâns atunci când am aflat că unele dintre cele mai mari trupe k-pop s-au prăbușit.

Sperăm că anul 2017 va fi unul foarte bun, atât pentru preferații noștri, cât și pentru noi. Vă doresc un an fericit, plin de realizări frumoase, sănătate, noroc, multă răbdare până la următoarea revenire a biasilor voștri, bucurie în inimi, iar în case fericire și belșug!

În 2017 sperăm că nu veți uita de noi, pentru că noul an promite să ne bucure cu noi reveniri, concerte, drame, filme, fan meeting-uri, debuturi și multe alte lucruri interesante. Vă așteptăm cu drag și vă mulțumim pentru că ne sunteți alături. Împreună suntem o FAMILIE!

La mulți ani, Dragi Cititori!
Cu dragoste, echipa K-POP România!

7 gânduri despre “Dragi cititori, echipa K-POP România vă urează un An Nou fericit!

  1. La multi ani dragele si dragii mei !
    Va urez la mic , la mare ,
    Printre gif-uri si k-drame ,
    Fericire , sanatate ,
    Idoli cute si fandom mare !
    Conturi cat o magazie ,
    Pline , ochi , da’ ochi sa fie ,
    Sa va loveasca norocu ,
    Cu dolari s-aprindeti focu .
    Prin vacante si concedii ,
    Doar Seul , k-pop si premii !
    Traiti clipa , fiti „golani” ,
    Doar k-pop si La Multi Ani ! ❤️💋❤️💋❤️💋

    Apreciat de 1 persoană

  2. La multi ani K-pop Romania! La multi ani fetelor! Sa fiti sanatoase, fericite, inconjurate numai de iubire si sa aveti parte de toata bucuria pe care ne-o faceti noua de cativa ani incoace. Multumim pentru stradania si altruismul vostru, care va onoreaza la varsta voastra atat de frageda (in comparatie cu a mea!). Va imbratisez cu drag!

    Apreciază

Lasă un răspuns

