Jaejoong spune că nu i-a fost uşor în armată


JYJ,Jaejoong

Jaejoong din JYJ a spus că nu i-a fost deloc uşor în timpul stagiului său militar.

Jaejoong a fost, oficial, eliberat de obligaţiunile sale militare pe 30 decembrie şi a mai discutat cu fanii a doua zi prin intermediul V app în timp ce se îndrepta spre fanmeetingul său. Acesta a spus: „Mă simt puţin incomod pentru că până nu demult eram în armată.”

Jaejoong a adăugat: „După ce au văzut cum arăt, mulţi oameni m-au tot întrebat dacă mi-a fost uşor în armată, dar să ştiţi că chiar am lucrat din greu. Din moment ce eram mai mare decât majoritatea persoanelor de acolo, simţeam că trebuia să fac lucrurile mai bine, aşa că am depus mult efort. Eram singurul luptător de clasă din plutonul meu. Pot spune asta cu mândrie.”

sursă: allkpop

3 gânduri despre “Jaejoong spune că nu i-a fost uşor în armată

Lasă un răspuns

