Heechul din Super Junior spune care e cea mai grea parte în munca de idol


heechul

Heechul din Super Junior a mărturisit cât de greu îi era în trecut.

În noul episod al emisiunii „Knowing Bros” de la JTBC, Heechul a vorbit despre greutăţile prin care a fost nevoit să treacă în momentul când era un idol începător. Din cauza personalităţii sale afişate la TV, a primit porecle precum „Psiho” şi „Mania TV” la emisiune, dar a explicat că nu e deloc aşa.

După ce fetele din G-Friend au spus că urăsc să se trezească devreme, Heechul a vorbit despre experienţa sa: „Când am devenit o celebritate, eram DJ la radio, eram la ‘Love Letter’, X-man şi alte multe emisiuni. Eram atât de ocupat încât programul meu se încheia la 4 dimineaţa, dormeam 30 de minute în maşină şi după aia trebuia să mă trezesc şi să mi se facă machiajul din nou. Dormeam câte 30 de minute în fiecare zi. Uram totul atunci. Uram să lucrez, să fac sesiuni foto, să cânt pe scenă. Dar atunci când eram atât de obosit, oamenii ca Ho Dong mă încurajau să merg înainte. Toată lumea încerca să mă încurajeze.”

Vedeţi în clipul de mai jos.

sursă: koreaboo

Un gând despre “Heechul din Super Junior spune care e cea mai grea parte în munca de idol

Lasă un răspuns

