Cântăreaţa din Rusia acuzată că a furat cântecul lui Taeyang face o declaraţie


Taeyang

Acum câteva zile, fanii s-au revolvat deoarece au descoperit că o artistă din Rusia pe nume Albina, ar fi furat melodia Eyes, Nose, Lips de la Taeyang.

Cu toate acestea,  ea a susţinut că melodia şi versurile îi aparţin. De asemenea, YG Entertainment a blocat videoclipul original din cauza revendicării drepturilor de autor.

În timpul unui interviu recent, Albina a fost întrebată despre gândurile sale cu privire la controversă. Albina a spus: „… Aceste melodii nu sunt similare pentru mine. Niciodată n-am auzit de acest artist. Însă, o instanță va putea decide dacă piesele sunt similare sau nu.”

Mai jos aveţi interviul:

Sursa: allkpop

Save

18 gânduri despre “Cântăreaţa din Rusia acuzată că a furat cântecul lui Taeyang face o declaraţie

  1. Tot respectul,dar are probleme daca nu le percepe similare 😂 Si faptul ca el a lansat cu multa vreme inaintea ei melodia,nu e deloc favorabil pentru mandria ei pe care o arata.

    Apreciază

  2. Pot sa spun cu certitudine ca parca e eyes,nose,lips dublat in rusa.
    Cat de ipocrit sa nu vezi diferenta?… pana si un non k-poper ar putea vedea diferenta…
    hul,hul,hul,ma face sa rad 😀

    Apreciază

  3. Cand auziți o melodie noua nu ati spus niciodată „imi suna cunoscut” sau „eu am mai auzit piesa asta”? Se întâmplă ca doua melodii sa semene sau sa aiba aceeași linie melodica fara ca artiștii sa fi auzit unul de altul. Piesa lui taeyang e destul de cunoscuta. Chiar atât de proasta o credeți încât sa plagieze o piesa asa cunoscuta? Eu cred ca e pura întâmplare.

    Apreciat de 1 persoană

    • Nu putem sa zicem dacă a plagiat exact melodia dar totuși cât de pura întâmplare? Doddy de la noi,”artist”, nu a fost și la el „pura” întâmplare. Și a știut minimum de existenta al Kpop-ului,el, ca coregraful știa sigur de GD și Taeyang.

      PS: Nu mă cert cu tine. 😄

      Apreciază

    • Exact! De exemplu ‘Excuse me’ de la AOA îmi amintește de Kylie Minogue. Nu știu care melodie, că seamănă multe, dar cu siguranță sună a Kylie Minogue, însă nu mi-ar fi trecut prin cap să țip că ar fi plagiat :)))

      Apreciază

    • Vai mă…da ce-I cu voi ?! SUNA CA UN FUCKIN’ COVER ÎN RUSA. -_-. După ce am auzit piesa Albinei…nici prin ruptul capului nu mi-a trecut ca vor fi oameni care contesta așa ceva! Dar uite ca sunt …Pentru Dumnezeu-E LA FEL

      Apreciază

  4. Dacă tot vede ca e scandal cu piese ei, de ce mai are fata aia de increzuta? Totuși dacă nu cunoști celălalt artist, dar nu are cum sa nu fi auzit măcar de ceva kpop, dar creste din ce în ce mai mult scandalul iți dai seama, ca nu ești atât de încurcat la cap și nu mai faci ce face ea. Te uiți naiba încă o data pe versurile tale,rusoaico, și dacă nu poți tu sa le compari, le compara în expert. Așa e și în cazul din România cu Doddy parcă așa îl cheamă pe scena, dar la noi nu a sărit o lume întreagă. Si-a dat seama totuși de scandal și a vorbit ca au copiat cel puțin pași cum ziceau ei. Totuși ești artist, cum sa nu fii și tu acolo cu ceilalți care „au muncit” la piesa.

    Apreciază

  5. Ok, sa admitem ca ea nu a plagiat piesa, dar cum naiba se intampla ca avem acelasi refren la ambele melodii, acelasi inceput si acelasi final, putea sa fie la fel doar inceputul, sau poate finalul, sau poate refrenul, dar nu toate aceste 3 exemple??? E ciudat, nu? In plus, textul este foarte asemanator cu textul melodiei lui Taeyang. Deci, clar, aici e ceva!!!

    P.S. Nu stiu voi daca ati inteles tot ce a spus ea in acel interviu, dar ea la un moment dat spune: „Eu sunt autorul melodiei, eu am scris muzica si textul. In calitate de autor a acestei melodii eu nu vad asemanarea cu melodia lui Taeyang”.
    Cum poate un expert, un profesionist (ea doar a scris piesa, nu? chipurile e priceputa un pic in acest domeniu, chipurile … ), cum poate sa zica ca nu vede asemanari, cand noi, care nu suntem experti in acest domeniu, vedem asta? Ori e proasta, ori se face!!!

    Apreciază

  6. Parcă e un cover de la piesa originala 😂😂
    Nu îi critic originalitatea artistei, nu ca ar exista, oricum, și știu ca probabil s-a gândit ca ea este în Rusia iar Taeyang în Coreea și nu se va prinde lumea, însă lipsa de respect pe care o dobândește în timpul interviului este extraordinara ! Măcar sa nu se umfle in pene ca ea a scris piesa …

    Apreciază

Lasă un răspuns

