Minwoo spune că BTS va călca pe urmele trupei Shinhwa


Minwoo,Minwoo,Minwoo,bts

Idolul din prima generaţie, Minwoo din Shinhwa, a lăudat trupa BTS în recentul său interviu.

Shinhwa e o trupă cunoscută, în special, pentru că membrii sunt foarte apropiaţi şi că au succes în industria muzicală deja de 19 ani! Astfel, multe trupe spun că Shinhwa e modelul lor.

Când a fost întrebat cine le-ar putea călca pe urme, Miwoo a spus: „Personal, cred că BTS. Persoana care le face coregrafiile, obişnuia să danseze cu mine. În trecut, auzisem că lucra cu o trupă nouă, aşa că i-am vizitat în camera de aşteptare. La acel moment, BTS încă nu aveau o formulă de introducere. Le-am sugerat să-şi facă una şi aşa au şi făcut. Mai târziu, l-am întâlnit pe Jungkook şi am observat cât de pasionaţi erau BTS. M-am gândit că vor avea succes şi l-au obţinut. Sunt mândru de ei. E prima dată când simt asta faţă de o trupă de la 2PM.”

sursă: allkpop

3 gânduri despre “Minwoo spune că BTS va călca pe urmele trupei Shinhwa

Lasă un răspuns

