[Personal]Top 16 melodii preferate din 2016


South Korea - Actress and Girl Group Makeup Book Publication Eve Am văzut foarte multe top-uri pe internet aşa că m-am gandit, de ce să nu fac şi eu unul? Este primul meu articol aşa că, o să fiu cam stângace. Acesta este top 16 melodii preferate din 2016

Top 16 best kpop songs of 2016

Pe locul 16 am :

Debutul acestor fete m-a surprins total. Nu eram obişnuită cu un concept de genul şi să fiu sinceră, mi-a plăcut extrem de mult. Este una dintre cele mai bune piese pe care le-au scos până acum şi chiar dacă a apărut acum 4 luni, încă o ascult cu mare plăcere.

Pe locul 15 am :

Nu ascultam Wonder Girls înainte, dar când am auzit această melodie , a fost pe repeat cel puţin o săptămână. M/V-ul este unic,ceea ce imi place,iar melodia este genială.

Pe locul 14 am :

Anul acesta, Got7 au avut comeback-uri geniale, nu am ştiut cum să le aşez pentru că ambele imi plac la fel de mult.

Pe locul 13 am:

Nu ascultam BTS înainte, dar după ce au revenit cu melodia Fire, am început sa îi ascult din ce în ce mai mult. Beat-ul pur şi simplu te încarcă cu energie.

Pe locul 12 am :

Cred că aceasta este o melodie care se prinde de tine şi nu o mai poţi scoate din cap. Este melodia mea preferată de la TWICE şi cred ca aşa o sa rămână pentru o vreme.

Pe locul 11 am:

Nu am cuvinte pentru această melodie. Aplauzele mele pentru Jay Park, a avut un an plin de melodii foarte bune

Pe locul 10 am :

Fiind trupa mea de fete preferată pot spune ca Russian Roulette a fost cel mai bun comeback al lor pe lângă Dumb Dumb. Melodia este foarte energetică si M/V-ul este foarte drăguţ.

Pe locul 9 am:

Chiar dacă ei spun că nu au facut nimic in 2016, mie mi se pare ca au avut foarte multe melodii geniale, iar aceasta se află printre ele.

Pe locul 8 am :

BTS au avut numai comeback-uri geniale. Aceasta melodie m-a lăsat fără cuvinte. Dupa părerea mea, aceasta este cea mai de succes melodie a lor.

Pe locul 7 am:

K.A.R.D au avut un debut super. Această melodie este genială şi o sa fie pe repeat o mare parte din 2017.

Pe locul 6 am:

Acestă melodie mi se pare cea mai adecvată pentru iarnă. Te linişteşte de fiecare dată când o asculţi. Tot albumul For Life are melodii frumoase.

Pe locul 5 am:

Albumul solo al lui Lay chiar m-a surprins ,iar această melodie chiar e reuşită. 

Pe locul 4 am:

Nu prea ascultam CL ,dar melodia asta e foarte tare, chiar aştept şi alte melodii noi de la ea.

Pe locul 3 am :

Îi aşteptam comeback-ul cu nerăbdare iar când am ascultat melodia, mi-a placut din primele secunde.

Pe locul 2 am:

Mulţi au avut păreri proaste despre aceasta melodie dar mie mi-a plăcut,e bine să incerci lucruri noi si SM m-a surprins cu vedere la genul de muzică pe care l-a dat celor din EXO

Pe locul 1 am :

Cum am mai spus, chiar am fost surprinsă de genul de muzica pe care l-au adaptat anul acesta cei din EXO de aceea, Monster este pe primul loc.

 

 

12 gânduri despre “[Personal]Top 16 melodii preferate din 2016

Lasă un răspuns

