[Personal] Top 30 melodii preferate din anul 2016


Image result for jay park 2016

Pentru mine 2016 a început prost şi s-a terminat la fel de prost. Dar, uitând de toate veştile triste, m-am putut bucura de revenirile artiştilor mei preferaţi. Şi, de asemenea, unele deburi au reuşit să mă impresioneze.

Probabil, veţi observă că topul meu va fi dominat de r&b şi hip hop. De ceva timp, mă atrage aceste genuri de muzică. Sincer, nu prea mai ascult K-Pop. Excepţie fac: Big Bang, Black Pink, EXO, BTS şi Block B. Cred că, în viitor vor continua să scoată muzică de calitate.

30) Roydo – About You (feat. KittiB)

29) Crush – woo ah

28) MINO – Body

27) Hoody – I Like You

 26) Reddy – Think (feat Jay Park)

25) Loco – Still

24) Block B – Toy

23) DΞΔN x CRUSH x JEFF BERNAT – what2do

22) Black Pink – BoomBaYah

21) DΞΔN x GAEKO – Half Moon

20) Seo In Guk – BeBe

19) K.A.R.D – Oh NaNa

18) ELO – Rose

17) EXO-CBX – Hey Mama!

16) Yoo Seung Woo – Only U (feat. Heize)

15) Jay Park – Drive (feat. Gray)

14) Heize (feat. DEAN) – Shut Up & Groove

13)  Black Pink – Playing With Fire

12) Jay Park – Aquaman

11) BolBbalgan4 – Galaxy

10) Kanto – Lonely (feat. Eddy Kim)

9) Heize – Star

8) Wonder Girls – Why So Lonely

7) Black Pink – Whistle

6) Big Bang – Fxxk It

5) ZICO – Bermuda Triangle (feat. Crush, Dean)

4) Big Bang – Last Dance

3) BTS – Blood, Sweat & Tears

2) DΞΔN – bonnie & Clyde

1) Jay Park – Me Like Yuh

 

3 gânduri despre “[Personal] Top 30 melodii preferate din anul 2016

  1. Si puteam sa jur ca BIGBANG va fi pe primul loc. Stiam ca esti vip.Am rămas surprinsă. Oricum frumo top.
    Eu nu o sa ma întind mult:
    10) Black Pink- Playing with fire
    9) AOA- Good Luck
    8) SISTAR – I Like That
    7) Red Velvet- Russian Roulette
    6) Tiffany- I Just Wanna Dance
    5) Shinee- 1 0f 1
    4) Taemin- Drip Drip
    3) EXO – Lucky One
    2) EXO – Lotto
    1) EXO – MONSTER
    *da, sunt EXO-l 😆😆

    Apreciază

  2. Sunt cateva mel ce nu le am ascultat din topul tau ..dar ..in mare.. câteva din ele garantat se afla si in topul meu ..unele surprinzătoare ..gen Roydo si Kanto. .lucru pe care nu ma așteptam ..sa fiu sincera 🙂 se pare ca e serioasa rau treaba ..hehe 👍👍

    Apreciază

Lasă un răspuns

