Noile poze ale lui Sulli şochează internauţii


Sulli

Sulli se distrează atât de bine în vacanţa sa cu Choiza, încât pare nebună de fericire, la propriu.

Noile poze dezvăluite de aceasta pe Instagram a şocat lumea, cu toate că unii nu se mai miră de nimic şi se aşteaptă la orice de la ea. De data aceasta nu e vorba de vreun pictorial cu tematica ‘lolita’, ci de orez. Da, exact asta. Nu cred că poza are nevoie de multe comentarii, însă în caz de nu aţi observat, aceasta a făcut un „I ❤ U” din orez, care seamănă un pic cu părţile genitale feminine şi masculine. În special „I-ul” acela, nu credeţi?

Fireşte că internauţii au ‘lăudat-o’ din toată inima, făcând-o nebună şi spunând că asta chiar e ultima picătură.

A photo posted by 자질구레 (@jelly_jilli) on

sursă: allkpop

15 gânduri despre “Noile poze ale lui Sulli şochează internauţii

  1. Am văzut și eu poza pe IG și am crezut ca o sa o șteargă rapid așa ca I-am făcut ss. Ca sa vezi! Nu o șterge. și lasă fanii ” sa spună lucruri urate. Asta înseamnă ca doar se joaca cu ei și Într-un fel vrea sa ne/le arate ca se poate distra și simți bine fără ca părerile lor sa o afecteze.
    Dar totuși, mă mir cum NU i-o blocat poza Instagram ul.

    Apreciază

  2. Lol , e drăguț sa vezi Cum astfel de poze aduna pe instagram mii de comentarii în timp ce la alte poze numărul mediu de comentarii se învârte la 7-8 sute de comentarii . E clar ca femeia asta are mai mulți anti-fani decât fani , iar cei care o urmăresc doar așteaptă sa vadă ce nebunii mai face . La urma urmei, ea doar pune paie pe foc și se distrează de „fanii” care ii comentează la aceste postări . Eu nu cred ca e nebună, are un iubit care i-ar recomanda pastile sau care ar interna-o la spital dacă ar fi ceva serios .

    Apreciază

  3. Chiar am vazut azi dim pozele si am intrat dupa pe kpop sa vad daca a aparut vreun articol. eram sigura ca va face ravagii dinou cu orezul ei 😂😂😂😂

    Apreciază

Lasă un răspuns

