Citate din k-drame (8)


Image result for k drama

Mi-am dorit să fac şi eu articol de acest gen., aşa că am ales următoarele drame: ‘W – Two Worlds’ (2016), ‘Heartless City’ (2013), ‘Doctors’ (2016), ‘Angel Eyes’ (2014) şi ‘The King 2 Hearts’ (2012).

Pentru următorul articol, puteți specifica în comentarii alte seriale din care doriți să scriu citate. Sper să vă placă!

1. W – Two Worlds

Image result for w two worlds

  • „Decât să fiu mâncat, mai bine-l mănânc eu.” – Oh Seung Moo
  • „Intuiţia îmi spune acest lucru.” – Kang Chul
  • „Cred că fata asta este cheia vieții mele.” – Kang Chul
  • „Ea este motivul existenţei mele. Cred că este persoana care îmi va spune de ce trăiesc.”  – Kang Chul
  • „Tot ce trebuie să faci este să te ţii de promisiune. Am încredere în tine. De aceea, acum eu te las să pleci.” – Kang Chul
  • „Cum ar putea fi o crimă când Dumnezeu îşi elimină propria creaţie? Asta nu e crimă. Se numește judecată.” – Oh Seung Moo
  • „El e un monstru. Nu am ştiut la început, dar se pare că am creat un monstru. De aceea am decis să fac apel la judecată. Din cauză că el este o creaţie greşita.” – Oh Seung Moo
  • „Cum aş putea să îl las aşa cum e? Sunt pe cale să fiu devorat.” – Oh Seung Moo
  • „Nu are sens, dar de fapt are.” – Park Soo Bong

Image result for w two worlds gif

  • „Ea m-a părăsit. Sunt singur acum….Mi-am pierdut familia.” – Oh Seung Moo
  • „Acest lucru poate fi un început pentru a găsi din nou tărie.” – Oh Seung Moo
  • „Lucrurile merg atât de bine încât nici eu nu pot să cred.” – Oh Seung Moo
  • „În cele din urmă, ea e în brațele mele.” – Kang Chul
  • „Te voi găsi în curând. Aşteaptă.” – Kang Chul
  • „Eu sunt unul dintre acei oameni care doresc ca viața ta să aibă un final fericit.” – Oh Yeon Joo

Image result for w two worlds gif

  • „Ea este singura care poate deschide ușa secretelor.” – Kang Chul
  • „Dacă ţi-a dispărut ţelul în viaţă, atunci găseşte-ţi altul.” – Oh Yeon Joo
  • „Probabil, persoana pe care o cautăm cu disperare este într-o altă dimensiune.” – Kang Chul
  • „Tu nu ești o femeie frumoasă, ci una fermecătoare. Cum ar trebui să spun…. un farmec idiot, în sensul bun al cuvântului?” – Kang Chul
  • „Nu am nici o identitate pe care să o dezvălui.” – Oh Yeon Joo
  • „Prima mea impresie asupra ei a fost corectă. O psihopată. O femeie nebună.” – Kang Chul

Image result for w two worlds gif

  • „Această lume este falsă. Totul este fabricat.” – Kang Chul
  • „Chiar și un erou se poate îndrăgosti.” – Oh Yeon Joo
  • „Ştii cât de mult regret acum? Ar fi trebuit să-ţi ascult sfatul. Nu mi-am imaginat că adevărul ar fi așa.” – Kang Chul
  • „Știu cât de pierdut te simți.” – Oh Yeon Joo
  • „Acum că ai câștigat bani, onoare și succes, nu mai ai nevoie de mine. M-ai creat și mi-ai făcut viaţa un iad.” – Kang Chul
  • „Am încercat să fug pentru că m-am speriat, dar nu am putut. M-am gândit la Oh Yeon Joo.” – Oh Seung Moo
  • „Ți-am cerut mila, dar ai fost rece și crud.” – Kang Chul
  • „Nu poţi trăi fără alcool. Nu ai nici o voinţă. Te-ai simtit în interior ca un ratat tot timpul. Pe deasupra, eşti bătrân. De aceea, m-ai creat pe mine, un bărbat tânăr, de succes, înstărit şi popular. Cineva cu o voință puternică. Un om care este complet diferit de tine. Ai vrut să trăiesti indirect prin mine ca să scapi de realitate.” – Kang Chul
  • „A fost extrem de dificil să continui până în prezent, dar am perseverat pentru că am știut că se va termina în curând. Am sperat că nu va mai trebui să desenez odată ce am terminat.” – Oh Seung Moo
  • „Tu eşti doar o iluzie. Nu ești decât un personaj pe care l-am creat.” – Oh Seung Moo

Image result for w two worlds gif

  • „Opreşte-te din a găsi motive și caută o soluție.” – Kang Chul
  • „De aceea nu există nici un indiciu. Nu a existat niciodată.” – Oh Seung Moo
  • „Cu degetele alea mărunte, ai desenat ca o ființă absolută.” – Kang Chul
  • „Trebuie să fie un final perfect pentru cineva care a căutat un criminal și a devenit el însuși un ucigaș.” – Kang Chul
  • „Dacă în cartea de benzi desenate scrie ‘SFÂRŞIT’, ce se întâmplă în continuare? Înseamnă că acea lume se încheie acolo sau cei de acolo continuă să trăiască fără ca noi să ştim? Toate cărţile pentru copii se termină la fel: „Au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi.” Dar crezi că au murit de bătrâneţe după ce au trăit fericiţi, sau crezi că au rămas suspendaţi în acel moment în care cărţile pentru copii s-au încheiat?” – Oh Yeon Joo
  • „Cred că toate acestea s-au întâmplat din cauza mea.” – Oh Yeon Joo
  • „Cine ești tu să iei decizi în locul meu? Cine ți-a dat dreptul?” – Kang Chul
  • „Există vreo femeie să nu-l placa? E frumos, manierat şi are o privire…. Ah privirea lui! E foarte sexy!” – Oh Yeon Joo
  • „Există vreo lege care să spună că personajul principal poate muri doar după ce se răzbună? E alegerea mea.” – Oh Seung Moo
  • „Nu este o înţelegere, ci mai degrabă o favoare.” – Oh Yeon Joo
  • „Oh Yeon Joo e o figură. Anunţă cu surle şi trâmbiţe că e cea mai nebună persoană.” – Kang Chul
  • „Dacă există reguli pentru a ieşi, trebuie să existe şi pentru a intra.” – Park Soo Bong
  • „Doar pentru că spui că nu e o minciună nu se va face adevăr.” – Kang Chul
  • „Tu și eu împărtășim un singur suflet.” – Criminalul
  • „Nu însemn nimic pentru personajul principal. Sunt pur şi simplu în plus în acest webtoon.” – Oh Yeon Joo

Image result for w two worlds gif

  • „Aş fi un idiot dacă fac aceeași greșeală de două ori.” – Kang Chul
  • „Nu-mi pasă ce cred cititorii.” – Kang Chul
  • „Dacă e ceva ce noi nu știm, ar trebui să-l aflăm.” – Han Cheol Ho
  • „E timpul să folosim variabilele în avantajul nostru.” – Kang Chul
  • „Tu şi eu nu putem merge împreuna. Dacă tu ai final fericit, eu voi avea un final trist. Dacă eu sunt fericit, tu eşti trist.” – Oh Seung Moo
  • „Ţi-ai săpat propriul mormânt.” – Han Cheol Ho
  • „Avem nevoie de a lua o decizie acum. Ce fel de final va fi? Îţi voi urma decizia.” – Kang Chul
  • „Știi că s-a terminat. Este într-adevăr sfârşitul.” – Park Soo Bong
  • „Orice crimă trebuie să aibă motiv şi vinovat, dar nici ele nu există.”- Kang Chul
  • „Numărul 1: conceptul Cenusăresei cu o petrecere elegantă.
    Numărul 2: o vacanţă romantică în natură, doar noi doi.
    Numărul 3: un simplu şi dulce romantism de zi cu zi.
    Numărul 4: un concept provocator şi neconvenţional, 19+” – Kang Chul

2. Heartless City

Related image

  • „Lumea este ca o oglindă. Dacă o înjuri şi o scuipi, lumea îţi va face acelaşi lucru ţie. Dacă-i zâmbeşti şi lumea o să-ţi zâmbească. Fără nici o îndoială.” – Jung Shi Hyun
  • „Am avut încredere în tine şi am făcut probleme.” – Soo
  • „Sunt mort dacă nu ucid. Trebuie să duc asta până la final. Mi-au trebuit opt ani să ajung aici. M-am săturat acum. Acele străzi, hai să le înghiţim cu totul.” – Jung Shi Hyun
  • „Îmi pare rău … că acum trebuie să mă lupt cu cel pe care l-ai iubit.” – Jung Shi Hyun
  • „Singura persoana în care poţi avea încredere eşti tu.” – Ji Hyung Min
  • „Este o iubire care nu se poate materializa.” – Yoo Soo Min
  • „Când ai de-a face cu oameni, nu trebuie doar să te uiţi la părţile lor. Ființele umane nu sunt atât de simple.” – Ji Man Hee
  • „Atunci când doreşti să foloseşti pe cineva, nu te uita la persoană. Uită-te la la poziţia acesteia.” – Ji Man Hee
  • „Trebuie să-l iubesc cu adevărat….Îmi este dor de el… Îmi este chiar dor de el…ce aş face dacă nu l-aş mai vedea?” – Yoon Soo Min

Related image

  • „De ce m-am făcut ofiţer de poliţie? Ca să zâmbesc din toată inima. Dacă zâmbesc şi lumea va zâmbi împreună cu mine.” – Lee Kyung Mi
  • „Vreau să construiesc o lume în care aceşti copilaşi să poată alerga liberi.” – Ji Hyung Min
  • „Nu te pacăli singur. Alegerea o fac acei copilaşi, nu tu. Ei aleg în ce fel de lume vor să se joace.” – Procurorul An Kyung Chan
  • „De aceea trebuie să-mi spui o modalitate să pot supravieţui şi eu acum.” – Halibut
  • „Ca să scapi cu viaţă, trebuie să răspunzi, nu să pui întrebări.” – Ji Hyung Min
  • „Momentul în care un om intră în camera de interogare, va încerca imediat să negocieze.” – Detectivul Yang
  • „Nu e o altă organizaţie. E o lovitură de stat.” Ji Hyung Min

Image result for heartless city gif

  • „Poate că toată lumea are impresia asta, dar nicio femeie nu vrea să audă că devine mai frumoasă.” – Lee Jin Sook
  • „Lumea este suprinzător de simplă.” – Scale
  • „Motivul pentru care mă predau este ca să supravieţuiesc.” – Scale
  • „Dacă trăieşti pe lumea asta regretând, nu vei rezista mult.” – Safari
  • „Voi face doar ce cred că este corect.” – Ji Hyung Min
  • „Nu poţi supravieţui în lumea asta dacă eşti cumsecade.” – Lee Jin Sook
  • „Nu poţi să te apropii de cineva necunoscut fără permisiune.” – Jung Shi Hyun
  • „Lumea este ca o oglindă. Dacă o scuipi şi o înjuri, va face acelaşi lucru cu tine. Dacă îi zâmbeşti şi lumea îşi va zâmbi. Fără nici o urmă de îndoială. Dacă poţi face lumea asta murdară să-ţi zambeasca, este răzbunare în forma cea mai pură.” – Lee Kyung Mi
  • „Agentul sub acoperire nu e o strategie sau un as. E om.” – Safari
  • „Din cauza unei femei, tocmai ţi-ai distrus viaţa.” – Presedintele Jo

3. Doctors

Image result for doctors korean drama

  • „Dacă eşti destinat să întâlneşti pe cineva, o să-l întalneşti la un moment dat.”- Yoo Hye Jung
  • „Moartea nu este un lucru surprinzător, deși ar trebui să fie, dar persoana cu care sunt destinată să-l întâlnesc nu se teme de moarte” – Yoo Hye Jung
  • „Dacă nu am nimic de ce să-mi fie rușine, atunci nimeni nu mă poate călca în picioare.”- Yoo Hye Jung
  • „Dacă nu se poate ascunde perfect, atunci nu mint” – Hong Ji Hong
  • ‘Doar pentru că’ este ceva ce se spune între îndrăgostiți atunci când fac ceva ilogic!” – Yoo Hye Jung
  • „A fi bun la a studia este un talent – Hong Ji Hong

Image result for doctors korean drama 2016 gif

  •  ‘Doar pentru că’ este o expresie pentru a arăta calitățile mele cuiva care nu le înțelege” – Hong Ji Hong
  • „Când amintirile bune și o persoană bună vin la mine, în același timp, am gânduri de a deveni o persoană mai bună” – Yoo Hye Jung
  • „Tu nu iubeşţi din inima, iubeşţi prin creier.” – Hong Ji Hong
  • „Singurul lucru pe care îl înveți de la eșec este .. de a deveni intimidat.” – Hong Ji Hong
  • „De ce sunt a ta? Sunt a mea! Nimeni nu ma poate avea!”- Yoo Hye Jung

Image result for doctors korean drama 2016 gif

  • „Nu fi cineva care iubește pe altcineva, iubeste-te!” – Hong Ji Hong
  • „Dacă ești fericită, zâmbeşte – nu plânge. ” – Bunica lui Yoo Hye Jung

Image result for doctors korean drama 2016 gif

  • „Nu totul funcționează pentru că lucrezi din greu.” – Hong Ji Hong
  • „Dacă te-ai născut om, nu ar trebui să ai o viață specială?” – Bunica lui Yoo Hye Jung
  • „A deveni nebun când ești îndrăgostit este o dovadă că creierul este activ. Am tras o linie de a deveni nebun în timp ce pentru iubirea asta am plătit prețul „- Hong Ji Hong
  • „După ce am reușit să am succes, am realizat ca succesul este doar dulce când ai pe cineva cu care să-l împărtășești.” – Yoo Hye Jung
  • „Cum puteţi să nu aveţi nici o îndoială și să fiţi atât de sigur despre lucrurile pe care le credeţi? Așa că, dacă ceva merge dincolo de cunoștințele dvs., sunt minciuni? „- Yoo Hye Jung
  • Hong Ji Hong: „Ești căsătorită?” Yoo Hye Jung: „Nu”
    HJH: „Ai un prieten?” YHJ: „Nu”
    HJH: „Bine, atunci!”

Related image

  • „Într-o situație periculoasă, organismul reacționează mai întâi în conformitate cu ceea ce este învățat: obiceiuri şi modul prin care a învaţat. Obiceiurile zilnice ale organismului sunt învățate în copilărie. Odată ce acei ani din copilărie trec, nimic nu se poate face pentru ei. „- Yoo Hye Jung
  • „Oricât de mult am fost rănit în timp ce am iubit, am crescut.” – Jung Yoon Do

Image result for doctors korean drama 2016 gif

  • „Trecutul nu poate fi modificat și nici securizat. Trebuie acceptat aşa cum este.”- Yoo Hye Jung
  • „Nu poţi schimba circumstanțele, dar poţi schimba inima.”- Hong Ji Hong
  • HJH: „O voi face eu.” YHJ: „E lupta mea. Nu evit luptele care vin spre mine. Nu îţi fă griji. Mă duc doar în lupte pe care le pot câştiga.”
    HJH- „Nu uita că eu voi fi mereu lângă tine – că voi fi gata să te ajut oricând.”
  • „Când mă întâlnesc, este grav la început, dar finalul este întotdeauna comic.” – Hong Ji Hong
  • Nu poţi recunoaste privirea pe care un barbat o dă unei femei.” – Hong Ji Hong
  • Nu am avut nici o idee că lucrurile mici din viață sunt ceea ce a contat cu adevărat.” – Yoo Hye Jung
  • „Ai spus că accidentele nu pot fi restaurate sau modificate, dar inima da” – Yoo Hye Jung
  • „Vreau să-ți dau ceva special, de la un bărbat la o femeie.” – Hong Ji Hong
  • „Viața merită trăită.” – Hon Ji Hong

Related image

  • „Un copil ar putea să-şi uite părinții, dar un parinte nu şi-ar uita niciodată copilul.” – Tatăl lui Hye Jung
  • „Un foc nu se aprinde doar de la o singură scânteie” – Jung Yoon Do
  • „Pentru prima dată, o fată ma ține de mâna întâi.” – Hong Ji Hong
  • „Răzbunarea ajută la calmarea mâniei, răzbunarea îți dă puterea de a merge mai departe. Eu nu voi renunța până când imi voi atinge obiectivul. „- Yoo Hye Jung
  • „Spunându-mi să fiu atent este un alt mod de a spune că ești speriat. Toate interventiile chirurgicale au propriile sale riscuri.”- Jung Yoon Do
  • „Într-un mediu sărac, auto-admirația ajută foarte mult să reușeşti în viață” – Yoo Hye Jung
  • „Dragostea între un bărbat și o femeie înseamnă luptă, până când o persoană moare. Nu știu cum să iubesc un barbat, pentru că nu știu cum e să fii iubită ca femeie.”- Yoo Hye Jung
  • „Doar stai acolo … O să vin spre tine. Persoana care știe ce e iubirea … e cel care ar trebui să se miște „- Hong Ji Hong

Image result for doctors korean drama 2016 gif

  • „Nu-mi pasă dacă e fals … e mai bine decât nimic.” – Jin Seo Woo
  • „Întotdeauna mă convingi că ar trebui să facem totul împreună, dar de ce încerci mereu să faci lucrurile în mod obișnuit? Este asta dragoste? Nu, asta e doar o bătaie de cap. Nu face din dragoste ceva care să devină o pacoste.” – Yoo Hye Jung
  • „Iubirea sinceră vă permite să întâlnești o persoană sinceră.”- Hong Ji Hong
  • „Dacă accept totul de la tine, nu voi fi în stare să trăiesc fără tine.” – Yoo Hye Jung
  • „Nu există nimic care nu se va întâmpla.” – Yoo Hye Jung
  • „Pentru un om, un tată este similar cu el însuși – să-și piardă tatăl este similar cu a se pierde pe el însuși. În acea zi, m-am pierdut.”- Hong Ji Hong
  • „Uită-te adânc în inima ta și afla dacă este dragoste sau doar un alt sentiment … încrederea și iubirea sunt două emoții diferite.”- Jung Yeon Do
  • „Așteptările sunt o formă de lăcomie.” – Jung Yeon Do
  • „Aș vrea să am un fermoar pe inima mea, ca să pot să-l deschid şi să-l închid când vreau eu-” – Jung Yeon Do
  • „Nu m-am născut în această lume pentru a vă îndeplini așteptările voastre! „- Jin Seo Woo

Image result for doctors 2016 jin seo woo gif

  • „Nu poți trăi facând doar ce-ţi place.” – Yoo Hye Jung
  • „Sperăm un miracol, pentru că suntem nesiguri.” -Yoo Hye Jung
  • „Indiferent ce se întâmplă, nu vreau să am regrete.”- Hong Ji Hong
  • „Dragostea te face să faci lucruri stupide.” – Jung Yoon Do
  • „Dragostea este o emoţie greu de găsit.” – Jung Pa Run
  • „Concentraţi-vă doar pe aspectele pozitive – viața este scurtă.”- Jin Myung Hoon
  • „Tu … care ţi-ai găsit dragostea şi ai încercat să o protejezi, eşti cool!” – Jung Yoon Do

4. Angel Eyes

Image result for angel eyes korean drama

  • „Dacă ai ceva ce nu a fost terminat, încearca să termini. De asemenea, dacă ai ceva ce nu a fost îndeplinit, încearcă să îndeplineşti.” – Kang Ji-Woon
  • „O să mă lipesc de tine ca timbrul de scrisoare şi nu o să mă dezlipesc.” – Park Dong Joo
  • „Amintirile sunt o parte din tine.” – Kang Ji-Woon
  • „Totul se învârte în jurul mâncatului.” – Teddy Seo
  • „Pentru mine, trecutul era plin de amintiri neplăcute şi dureroase.” – Park Dong Joo
  • „Amintirile noastre se pot schimba dacă ne concentram prea mult asupra unui lucru?” – Yoon Soo Wan
  • „Ei s-au recunoscut reciproc la prima vedere, ca şi cum ar fi fost soarta.” – Yoon Soo Wan

Image result for angel eyes korean drama

  • „Au trecut 12 ani. Pentru că au trecut…. este în regulă ca ea să fie în braţele altcuiva, dar… tot timpul m-am gândit la momentul asta şi m-am pregătit pentru el…” – Park Dong Joo
  • Poate ca pentru unii abia daca pare a fi prima dragoste, dar pentru altii dragostea asta este ceva ce nu poate fi uitat pentru tot restul vieții.” – Park Dong Joo
  • „Am de gând să rămân lipit de tine ca o bucată de gumă. Nu am de gând să te pierd din nou.” – Park Dong Joo

Related image

  • „Chiar dacă este prima iubire, nu înseamnă că este naivă.” – Park Dong Jo
  • „A iubi pe cine atât de profund, poate deveni dureros.” – Yoo Soo Wan
  • „Cel mai bine este să-ţi păstrezi inamicii aproape.” – Oh Young Ji
  • „Este mai greu de crezut adevărul.” – Choi Jin Sang
  • „Plecând este tot iubire.” – Cha Min Soo
  • „Ce este gelozia? Este definită ca sentimentul de a fi invidioasă când persoana pe care o placi, place pe altcineva.” – Park Dong Joo
  • „În această lume, cel mai mult urăsc să aştept. Când plouă, pentru că plouă. Când ninge, pentru că ninge.” – Yoon Soo Wan
  • „Cât timp îl petrec unul fără celălalt, fiindu-le dor unul de celălalt, de fapt nu, nelasând nici un moment să treacă, o astfel de dragoste este adevărată. Nu crezi?” – Park Dong Joo
  • „Lucruri precum prima iubire există pentru fiecare.” – Kang Ji Woon
  • „Aşteptarea este lucrul pe care ştiu să-l fac cel mai bine.” – Kang Ji Woon
  • „Pentru că nu ai putut filma sfârşitul, tu ai aşteptat la nesfârşit.” – Kang Ji Woon
  • „Cu tine, bătăile mele de inimă şi-au găsit ritmul.” – Park Dong Joo

Image result for angel eyes korean drama gif

5. The King 2 Hearts

  • „Munceşte la fel de mult cât primeşti.” – Regele Lee Jae Gang
  • „Cineva te va supraveghea. Dacă lipseşti la antrenament, te voi rupe în două.”- Kim Hang Ah
  • „Ochii lor au încetat să mai functioneze corect. În ochii mei, Kim Hang Ah, ești o femeie. Esti carismatică şi adorabilă.” – Lee Jae Ha
  • „Eu nu am aceleaşi sentimente pentru tine. Suntem în armată. Când e o femeie în jurul meu ar trebui să simt nişte furnicături dar, eu nu simt nimic. Acum, în faţa mea e o femeie şi eu nu simt nimic. Mână ta? Mai degrabă aş ţine în mână un volan decât mâna ta. Ar trebui să simt furnicături dar asta… e doar o mână. Chiar şi când ai ieşit de sub duș, ar fi trebuit să simt ceva, dar nimic. Concluzia … tu nu ești o femeie.” – Lee Jae Ha

Image result for the king 2 hearts gif

  • „Toţi oamneii ăstia folosesc orice pot ca să poată deveni rege.” – Lee Jae Ha
  • „Eu am propria mea cale de urmat.” – Kim Hang Ah
  • „Ţările puternice care insistă pe acea pace ipocrită, nu ne pot învinge voinţa.” – John Mayer
  • „Câteodată, doar trebuie să cedezi în faţa celeilalte persoane.” – Lee Jae Ha

Image result for the king 2 hearts gif

  • „Acolo este efortul vostru din spatele scenei.” – John Mayer
  • „Oamenii iau soldaţii drept ceva ce li se cuvine.” – Lee Jae Ha
  • „Soldaţii trebuie să urmeze ordinele fără nici o întrebare.” – Lee Jae Ha
  • „Chiar dacă sunt doar vorbe, eu tot vreau să le cred.” – Kim Hang Ah
  • „Faci paşi mari pentru lucruri mici?” – Lee Jae Ha
  • „Oamenii sunt mai credincioşi teoriei capitaliste.” – Regele Lee Jae Gang
  • „Acum că ai intrat, nu mai poţi da înapoi.” – Eun Shi Gyung

Image result for the king 2 hearts gif

  • „Cu cât o ţară este mai puternică, cu atât se vor gândi mai mult la justificare.” – John Mayer
  • „Toţi oamenii au propriile lor principii.” – Lee Kang Suk
  • „Nimeni nu poate judeca.” – Lee Kang-Suk
  • „Ca să ne ducem la bun sfârşit misiunile trebuie să ne riscăm viaţa.” – Kim Hang Ah

Image result for the king 2 hearts gif

  • „După gândire este o mişcare.” – Regele Lee Jae Gang
  • „Ceea ce consider cel mai important este inima ta.” – Regele Lee Jae Gang
  • „Nu vă plângeţi şi nici nu explicaţi nimic.” – Eun Gyu Tae
  • „Dacă inimile noastre sunt una, ce mai e atunci de temut?” – Kim Hang Ah

Image result for the king 2 hearts gif

  • „Cel mai misterios lucru din lume e inima omului.” – Lee Jae Ha
  • „Chiar dacă ne iubim, nu putem depăşi graniţele.” – Lee Jae Ha
  • „Dacă crezi că eşti pe punctul de a face o greşeala, încearcă să nu spui nimic. Asta e o soluţie.” – Regina Mama Bang Young-Sun
  • „Dacă vrei să crezi, mai întâi trebuie sa fii suspicios.” – John Mayer
  • „Nu am nevoie de nici o teorie politică sau ideologie. Descoperiţi faptele. Adevărul.” – Lee Jae Ha
  • „Chiar dacă e o sansă de unu la zece milioane să ai legătura cu asta te-aş omorî cu propria-mi mână. Am încredere în tine.” – Lee Jae Ha
  • „Dacă lucrăm împreună, nu există nimic care să nu putem face.” – Kim Hang Ah

Image result for the king 2 hearts gif

  • „Nu există o limită a infantilismului, dacă o persoană începe să o atace pe cealaltă, cealaltă va riposta.” – Regina Mama Bang Young-Sun
  • „Doar cu o convingere puternică, nu poţi face nimic.” – Eun Gyu Tae
  • „Nu există dreptate în lume. Totul se rezumă la putere. Şi bani.” – Eun Gyu Tae
  • „Nu îţi depăşi atribuţiile.” – Eun Gyu Tae
  • „Dacă eşti soldat atunci fă-ţi treaba, urmează ordinele şi poartă-te ca atare.” – Eun Gyu Tae
  • „Odată ce crezi în ceva, nu mai da înapoi.” – Eun Gyu Tae
  • „Pentru a urî pe cineva, trebuie să existe de asemenea sentimente.” – Kim Hang Ah
  • „Deci pentru a ascunde corpul principal, a tăiat coada şi a servit-o drept sacrificiu.” – Lee Jae Ha
  • „Puterea este egală cu dreptatea.” – Lee Jae Ha
  • „Chiar îţi pot cumpara banii demnitate şi inteligenţă?” – Iubita lui John Mayer
  • „Aşa sunt oamenii. Păcălesc, se deghizează şi se ascund.” – Lee Jae ha
  • „Arma mea sunt…oamenii. Oamenii care cred în mine.” – Lee Jae ha

Image result for the king 2 hearts gif

  • „Dacă nu avem încredere unii în ceilalţi, nu vom reuşi niciodată.” – Lee Jae ha
  • „Încrederea oarbă este otravă.” – John Mayer
  • „Parola e simplă. E ceva ce am eu şi tu nu.” – Lee Jae Ha

Related image

2 gânduri despre “Citate din k-drame (8)

Lasă un răspuns

