[PERSONAL] TOP 30 de melodii preferate ale anului 2016


Imagini pentru k.a.r.d oh nana gif

Pentru topul meu al anului 2016 am ales să selectez doar melodiile care au MV, pentru că dacă aș fi ales și melodii nepromovate de pe albume nu aș fi putut să mă opresc doar la 30.

Sper să vă placă și puteți, de asemenea, dacă vreți, să vă dezvăluiți și voi melodiile k-pop preferate ale anului care tocmai ce s-a terminat în comentarii!

30. Wonder Girls – Why So Lonely

Îmi place atât de mult această melodie pentru că este reggae. Nu mă așteptam la așa ceva din partea lor, iar melodia asta m-a făcut să le plac foarte mult. Sincer, mă întristează foarte mult vestea unei posibile despărțiri.

29. Lee Hi – My Star

Îmi place foarte mult melodia din cauza ritmului atât de catchy și a versurilor foarte drăgălașe. Tot albumul Seoulite este foarte bun. Melodia asta nu este cea mai bună de pe album, dar este printre cele mai bune. Pentru mine, Up All Night în colaborare cu Tablo este printre cele mai frumoase melodii ale lui Lee Hi.

28. Bastarz – Selfish & Beautiful Girl

Am ascultat melodia aceasta mult mai târziu după ce a fost lansată și nu mi-a venit să cred ce am pierdut. Cred că multă lume nici nu i-a dat atenție, ceea ce este un mare păcat. Nu știți ce pierdeți!

27. JUN.K – Think About You

Când am ascultat pentru prima dată o melodie de la 2PM, vocea lui JUN.K mi s-a părut că este cea care iese cel mai mult în evidență. Melodia este foarte tare, cu niște versuri foarte bine scrise, iar talentul lui, atât de cântăreț  și dansator, cât și de producător sunt puse în evidență din plin. Am observat că deși melodiile lui nu primesc atenție de la un public foarte larg, toți cei care însă ajung să le asculte le apreciază pe măsură.

26. SEVENTEEN – Very Nice

Înainte de Very Nice nu ascultam deloc Seventeen. Nu îmi plăcea deloc și aveam o părere proastă despre acești băieți (deși nu știu de ce, nu aveam niciun motiv). Dar da, după ce am ascultat din întâmplare această melodie am rămas cu ea în cap multe zile la rând. Și chiar și acum, după luni de la lansare o ascult aproape zilnic.

25. EXO – Monster

Îmi place melodia, dar eu fiind un EXO-L și ascultându-le albumele de la cap la coadă cu fiecare ocazie pe care o am, am ajuns la concluzia că nu este printre cele mai bune melodii de la ei. Mereu îmi pare foarte rău de melodiile ascunse în albume care nu au ocazia să fie promovate. Cu toate astea, Monster e foarte catchy, cu un ritm care îți dă fiori și te ridică în picioare.

24. MAMAMOO – Decalcomanie

Îmi plac atât de mult de ele, iar Decalcomanie a devenit melodia mea preferată, dar după Ahh Opp. Încă e pe primul meu loc deși a trecut mult timp de la lansare și multă lume nu i-a dat atenție deloc. Nici nu știam ce înseamnă cuvântul ‘decalcomanie’ înainte ca MAMAMOO să lanseze această melodie :’)

23. SHINee – 1 Of 1

Nu este cea mai bună melodie de la SHINee, dar îmi place foarte mult stilul adoptat și noua încercare prin care au trecut. În plus, mesajul melodiei este foarte frumos, că fiecare dintre noi este o persoană unică, că nu trebuie să fim la fel, că nu trebuie să ne supunem standardelor.

22. Red Velvet – Russian Roulette

Mi-a intrat în cap imediat după ce am ascultat-o. Altceva nu am ce să spun. Este adictivă, este vioaie, este o melodie care îți induce o stare de bucurie și atât.

21. FT Island – Take Me Now

Îi apreciez atât de mult pe acești băieți pentru curajul de a face ceva diferit, pentru că nu caută o melodie care să atragă prin faptul că este comercială. Scot pe piață ceea ce vor, ceea ce li se potrivește și din această cauză scot melodii de calitate de fiecare dată. Take Me Now nu este o excepție, și va fi pentru totdeauna una dintre melodiile mele rock preferate.

20. Black Pink – Whistle

Am stat și m-am gândit ce să aleg între Whistle și Playing With Fire, dar am decis în final că Whistle este cea care mă atrage mai mult. Toate melodiile pe care Black Pink le-a scos până acum sunt foarte bune și pe placul meu, dar îmi aduc aminte de 2NE1 și din cauza asta îmi lasă un gust amar de fiecare dată când le ascult. Sper că odată cu trecerea timpului se vor diferenția mai mult de senioarele lor.

19. Block B – A Few Years Later

Toată lumea vorbește de Toy, dar eu pot spune cu mâna pe inimă că A Few Years Later este mai bună. Nu zic că Toy nu este o melodie frumoasă, o ascult și pe aceasta, dar A Few Years Later m-a atras de la prima ascultare. O ascult mai mereu, iar partea lui P.O chiar mi se pare emoționantă.

18. WINNER – Sentimental

Nu pot încă să trec peste ce s-a întâmplat cu WINNER. Chiar nu mă așteptam la așa ceva și nu pot să ascult cu la fel de mult drag melodiile lor. Sentimental însă este melodia mea preferată și parcă se potrivește situației în care se află fanii în acest moment. Sper că vor reveni cât mai repede și ne vor arăta adevăratul lor talent.

17. K.A.R.D – Oh NaNa

M-am îndrăgostit de ei! Într-un final DSP face ceea ce trebuie și debutează minunăția asta de grup. Am văzut mai multe clipuri cu ei cum se comportă unul cu celălalt și chiar pare că există o relație bună între ei. Sper că o vor duce foarte bine și că vor deveni populari. Melodia e super și te atrage de la primele acorduri. De abia aștept și următoarele melodii. Aaaa da, nu prea am înțeles sistemul ăsta cu membrul ascuns, dar sper că vor rămâne în formulă de patru.

16. G-Friend – Rough

Revin și spun că încă nu știu de ce îmi place G-Friend. De la începutul până la finalul lui 2016 am ascultat această melodie fără oprire. Pentru mine a fost genul ală de melodie care a început să îmi placă deși nu aș fi vrut și tot continuam să susțin faptul că nu îmi place, dar la un moment dat nu s-a mai putut. Asta e, m-au prins în fandomul lor și nu mai e cale de întoarcere.

15. D.O feat. Yoo Youngjin  – Tell Me (What Is Love)

Îmi place faptul că într-un final au lansat melodia asta, după un an sau doi cât timp D.O a cântat-o singur în concerte. E o melodie foarte frumoasă iar vocile celor doi sunt ca mierea.

14. Ladies’ Code – The Rain

Vreau să primească mai multă atenție aceste fete atât de talentate. Mi-a plăcut și Galaxy pe care au lansat-o la începutul anului, dar The Rain mi se pare mult mai tare. Vocile lor sunt superbe, atât de originale și de diferite. Este imposibil să le confuzi cu vocea unui alt cântăreț.

P.S. De unde pot să iau și eu o umbrelă din aceea cu flori. Să o atârn de perete, e prea frumoasă ❤

13. BTS – Save Me

Tot ce pot să spun este că Save Me este melodia mea preferată de la BTS. Am tot stat și m-am gândit dacă este ea sau Fire, dar nope… Save Me câștigă detașat. Blood, Sweet & Tears mi-a plăcut și ea, dar nu la fel de mult.

12. EXO- CBX – Hey Mama!

T_T Îmi place tare mult albumul pe care l-au lansat, iar melodia de titlu este bine aleasă. M-am trezit fredonând-o peste tot pe unde mergeam. Chiar și mama mă tot întreba ce cânt :)) Îmi place mult și The One, iar MV-ul pe care l-au scos este foarte amuzant.

11. Taemin – Drip Drop

Este melodia mea preferată de la Taemin. M-a fascinat de când am ascultat-o pentru prima dată și de atunci a rămas în inima mea. Dansul din MV cât și melodia sunt foarte hipnotizante. Aștept cu nerăbdare un nou album de la el și cu siguranță va fi la fel de bun.

10. BIGBANG – Last Dance

Este o melodie emoționantă și se vede că este făcută special pentru fani. Se apropie momentul în care trebuie să ne luăm adio de la melodiile lor pentru ceva vreme, dar cred cu tărie că se vor întoarce, chiar dacă va fi 2020 sau 2025. Îmi place atât de mult această melodie datorită faptului că îmi aduce aminte de Haru Haru, are același vibe.

9. AKMU – Re-Bye

Eu cred că este cea mai bună melodie a lor. E clar că sunt foarte talentați, cred că nimeni nu poate să nege asta. Sper că vor continua pe un drum la fel de plin de realizări și de melodii la fel de bune. Re-Bye este într-adevăr o melodie pe care fanii și-o vor aduce aminte cu drag peste ani și ani.

8. NCT U – The 7th Sense

Sunt multe păreri despre această melodie. Unora le place, altora nu, dar pe mine pot să zic că m-a obsedat de la lansare. Din cauza ritmului și a rappului lui Mark, asta e cert. Nu mă pot opri din a o asculta, și sper că următorul sub-unit care va reveni va fi NCT U și cu același concept, același stil.

7. MINO – Body

Nu trebuie să vezi videoclipul ca să simți senzualitatea acestei melodii. Îmi place ritmul, îmi plac versurile, iar vocea lui Mino este cea pe care o iubesc. Chiar îmi doresc să mai revină solo și să experimenteze cât mai mult cu muzica pe care o produce. Pentru mine, Mino este unul dintre rapperi care pot transmite cu brio ceea ce cântă.

6. B.A.P – That’s My Jam

Hehehe This is my jam. Nu m-am oprit din a o asculta și nici nu cred că o s-o fac prea curând. Dacă nu începeți să dați din cap sau chiar să dansați atunci când îi dați play atunci nu sunteți oameni. O să ies în gerul de afară și după o să ascult Thats My Jam ca să mă dezgheț. Încercați și voi, o să fie cu succes!

Damn Yongguk, vocea aia…

5. SEVENTEEN – BOOMBOOM

M-a obsedat de la lansare, iar albumul lor cel nou mi se pare cel mai bun de la ei de până acum. Versurile mi se par atât de drăguțe, mai ales acela ‘you are my biorhythm.’ Zâmbesc instantaneu atunci când îl aud. Woozi e un mic geniu și îl văd peste câțiva ani ca GD, Yongguk sau Jonghyun. Are foarte mult talent la compunere pe lângă vocea aceea atât de dulce.

4. Dean – Bonnie & Clyde

Dean e super, e unul dintre artiștii mei preferați, iar melodia asta a fost cea care mi-a atras atenția asupra talentului lui. Suna atât de bine, MV-ul este super interesant (deși nici acum nu știu exact ce semnifică finalul :)) iar modalitatea lui de a transpune și de a-ți induce starea pe care o are și el atunci când cântă este extraordinară. Vreau mai mult de la el. Nu mai am răbdare până când va scoate ceva nou. Nu te poți sătura niciodată de Dean!

3. BIGBANG – Fxxk It

Daesung mi-a acaparat toată atenția de data asta. Părul ăla albastru și vocea lui de înger… nu are cum să treacă neobservate. Refrenul melodiei este atât de obsesiv, odată ce îți intră în cap nu ai cum să îl mai scoți. A devenit una dintre melodiile mele preferate din albumul MADE, alături de Sober și Bae Bae. Sunt BIGBANG până la urmă, ori îi iubești, ori îi urăști. Nu există cale de mijloc.

2. VIXX – The Closer

Primul și al doilea loc sunt la milimetri distanță. Am stat și m-am gândit ce să fac pentru că The Closer este și va fi de acum până când nu voi mai asculta eu k-pop în topul celor mai iubite 5 melodii de către mine. E ultima lor melodie lansată, este ultima din cadrul proiectului Conception și de departe este cea mai bună (după părerea mea). Nu credeam că o să îmi placă ceva mai mult decât Chained Up sau Error, dau uite că s-a întâmplat. Și când mă gândesc că nici măcar nu am ascultat-o din prima zi de lansare…

1. EXO – Lucky One

A fost pe primul loc și în topul meu cu melodiile preferate din prima jumătate a anului și rămâne și acum pe primul loc. Și de asemenea este momentan melodia mea preferată de la EXO. Când a fost lansată chiar mă gândeam că o să fie mai populară decât Monster, dar nu a fost așa cum îmi doream eu. În orice caz, lăsați-mă să mă bucur singură de ea dacă voi nu îi dați atenție :))

BONUS: Zico feat. Dean & Crush – Bermuda Triangle

Este bonus pentru că încă nu știu ce să cred despre ea. Îmi place sau nu îmi place? O tot fredonez, în mod special partea lui Dean (<3), iar partea lui Crush mi se pare foarte hipnotizantă, însă nu mă dau în vânt după Zico… momentan.

 

5 gânduri despre “[PERSONAL] TOP 30 de melodii preferate ale anului 2016

  1. Topul tau e aju nice, hehe ma bucur ca iti plac Seventeen 😊❤ Multe melodii de aici s-ar incadra si in topul meu, dar nu cred ca m-as putea abtine sa nu pun si alte melodii de pe albume :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

